E34Forum.nl

Wil je een E34 meeting organiseren of weet je een ander leuk BMW evenement, plaats de info hier.
 #3705  door Bloempie
 
Is er binnenkort nog een mooie meeting? Ik heb binnenkort mijn E34 klaar en wou hem dan wel is showen aan iedereen!
 #3706  door easy rider
 
@Bloempie,

Het ligt in de lijn der verwachting om ergens in het voorjaar van 2015 een meeting te organiseren. Met het huidige weertype blijven de meeste exclusieve E34's netjes binnen vandaar het idee om een meeting in het voorjaar te organiseren.
 #3741  door Bloempie
 
Wacht ik nog even af! Still shining in the garage :)
 #3816  door Alpinab10
 
De B10 blijft iig binnen tot het voorjaar ;)
 #3819  door Graad
 
Mijn bmwees blijven ook binnen tot t voorjaar nu...heb gistere voor mijn "pekel" bmw e30 324d andere velgen en een spoilerset gekocht :mrgreen:

Vandaag voor mijn mijn e30 eerst naar Doetinchem ,spoilerset opgepikt,daarna na Zwolle de velgen opgehaald.was de 1e lange rit voor de e30 :mrgreen:
En hij heeft t voortreffelijk gedaan,1/ 14 ong,dus dat valt ook weer mee..
Volgende week even de bumpers eraf,en spoilerset monteren

Afbeelding

Afbeelding

Velgen gemonteerd,en staat niet verkeerd,alleen moeten er centreerringen op,ff uitvogelen welke
En even een bmw logo op de kapjes

Afbeelding

Afbeelding
 #3820  door epmans
 
Graad ook nog ff een paar stoeptegels in de kofferbak leggen! Hij staat zo hoog als een Landrover.
 #3821  door I///M-fan
 
Die E30 is toch véél te mooi om mee door de pekel te rijden, mochten we een winter krijgen.
Om over die velgen maar te zwijgen, die mogen nog geen regen voelen!
 #3823  door Cees
 
voor een winterbakie maak je er wel weer wat van
ben geen e30 fan maar denk dat dit wel geinig gaat staan straks
graag wachten we de foto's af
 #3826  door Graad
 
epmans schreef:Graad ook nog ff een paar stoeptegels in de kofferbak leggen! Hij staat zo hoog als een Landrover.
Als er 3 kids achterinzitten,is die mooi verlaagd ;)
En raak nu af en toe mijn uitlaat al,dus verlagen,no way ;)