Een paar jaar terug hebben mijn neef en ik bekende van de familie geholpen met zijn E34 520i m20 126pk? 6 zylinder van 1989 volgens mij.
Er zat een tik in de motor,al snel kwamen we er achter dat het een gebroken tuimelaar was en de nokkenas was ook wat mee.
We hadden nog wat E30 onderdelen liggen ook dus een nokkenas van 325i met tuimelaars.
En het paste gelukkig in de E34 520i motor nu hadden we een 520i met 325i nokkenas!
Nu waren we erg benieuwt hoe de BMW zal reageren eerst maar beetje rustig tijdje in gereden(wegens de nieuwe koppakking).
En toen op de snelweg bij 140 in zijn 5de het gas er op eerst niet veel verschil maar hij tikte langzaam op de teller wel 240 aan!
En 0 tot 100 misschien klein beetje meer vermogen,wat ons wel op viel beetje hoog in toeren wou die er wel uit.
Iemand misschien hier bekend mee als je zo iets doet?
Of hoeveel vermogen of koppel winst dit is?
Er zat een tik in de motor,al snel kwamen we er achter dat het een gebroken tuimelaar was en de nokkenas was ook wat mee.
We hadden nog wat E30 onderdelen liggen ook dus een nokkenas van 325i met tuimelaars.
En het paste gelukkig in de E34 520i motor nu hadden we een 520i met 325i nokkenas!
Nu waren we erg benieuwt hoe de BMW zal reageren eerst maar beetje rustig tijdje in gereden(wegens de nieuwe koppakking).
En toen op de snelweg bij 140 in zijn 5de het gas er op eerst niet veel verschil maar hij tikte langzaam op de teller wel 240 aan!
En 0 tot 100 misschien klein beetje meer vermogen,wat ons wel op viel beetje hoog in toeren wou die er wel uit.
Iemand misschien hier bekend mee als je zo iets doet?
Of hoeveel vermogen of koppel winst dit is?