Even een verhaaltje voor het slapen gaan, is alweer een tijdje geleden dat ik wat heb verteld.
Een tijdje geleden kocht ik in een vlaag van hebberigheid een rood/zwarte Honda VF1000F uit 1984. Deze motor stond bij een porrelaar te koop aan de andere kant van het land en ik was op slag verliefd. Maar omdat ik geen zin had om te gaan kijken, rijden, overschrijven en dat soort flauwekul heb ik die man gebeld of hij hem ongezien wilde brengen, op de foto's zag hij er prachtig uit en ik had zin in een gokje. No problem, motor werd gebracht en ik tikte af.
Tot zover ging het goed, ik had de eerste weken eigenlijk wel schik van mijn fietsie. Totdat mij vriendin een keertje achterop wilde en we samen naast de stationair draaiende VF onze helmen en en handschoenen aan trokken en Heidy zei: ik weet niet hoor, maar hij riekt een beetje en hij rookt een beetje. Verdomd ze had nog gelijk ook, we stonden langzaam maar zeker de straat vol blauwe rook te rochelen. Hm, foute boel dus, mooie fiets maar slecht blokkie. Wat nu? Inruilen, met verlies verkopen, reviseren (katsjing) of wat anders?
Het is wat anders geworden dus. Ik heb na een zorgvuldige proefrit een lelijke VF met een snaarstrak lopend blok erbij gekocht. Zelfde motor, zelfde kleur, ietsie jonger en zoals gezegd met een motorblok wat niet rookt, een volwaardige ééneiige tweeling dus. Aankomende maanden ga ik van twee kneuzen één echte topper bouwen en de overgebleven lèllekerd als donor bewaren of langzaam maar zeker leeg proberen te verkopen.
Komt het toch nog goed (hoop ik)
Een tijdje geleden kocht ik in een vlaag van hebberigheid een rood/zwarte Honda VF1000F uit 1984. Deze motor stond bij een porrelaar te koop aan de andere kant van het land en ik was op slag verliefd. Maar omdat ik geen zin had om te gaan kijken, rijden, overschrijven en dat soort flauwekul heb ik die man gebeld of hij hem ongezien wilde brengen, op de foto's zag hij er prachtig uit en ik had zin in een gokje. No problem, motor werd gebracht en ik tikte af.
Tot zover ging het goed, ik had de eerste weken eigenlijk wel schik van mijn fietsie. Totdat mij vriendin een keertje achterop wilde en we samen naast de stationair draaiende VF onze helmen en en handschoenen aan trokken en Heidy zei: ik weet niet hoor, maar hij riekt een beetje en hij rookt een beetje. Verdomd ze had nog gelijk ook, we stonden langzaam maar zeker de straat vol blauwe rook te rochelen. Hm, foute boel dus, mooie fiets maar slecht blokkie. Wat nu? Inruilen, met verlies verkopen, reviseren (katsjing) of wat anders?
Het is wat anders geworden dus. Ik heb na een zorgvuldige proefrit een lelijke VF met een snaarstrak lopend blok erbij gekocht. Zelfde motor, zelfde kleur, ietsie jonger en zoals gezegd met een motorblok wat niet rookt, een volwaardige ééneiige tweeling dus. Aankomende maanden ga ik van twee kneuzen één echte topper bouwen en de overgebleven lèllekerd als donor bewaren of langzaam maar zeker leeg proberen te verkopen.
Komt het toch nog goed (hoop ik)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.