E34Forum.nl

 #1648  door Bmtastic
 
De vensters van onze e34 sluiten met onze sleutel *

http://youtu.be/cxREIpZtM-E?list=UUM6CQ ... 8KBqt1_GRQ" onclick="window.open(this.href);return false;




*OOK MOGELIJK MET DE REMOTE !
Bovenste knop ingedrukt richten (alarm activeren) naar achteruitkijkspiegel .
Deze knop ingedrukt houden , net zolang tot de vensters helemaal dicht zijn .
 #1714  door Frank87
 
Leuke truc ja. Kwam ik paar jaar geleden achter toen ik nieuwe sleutels aan het inleren was. Werkt met alle ramen en het schuifdak
 #1727  door epmans
 
alleen kan het schuifdak er niet mee open, de ruiten wel. wellicht omdat dak keuze heeft tussen kantelen of schuiven.
 #2401  door MV525i
 
epmans schreef:alleen kan het schuifdak er niet mee open, de ruiten wel. wellicht omdat dak keuze heeft tussen kantelen of schuiven.
Wellicht heb jij een aparte uitvoering maar bij alle BMW's (behalve de eerste) die ik tot nu toe heb gehad (E34 en E36) werkt dit trucje alleen maar met sluiten. En dat geldt zowel voor de ramen als voor het (dubbel) schuifdak. Openen is me op deze manier nog nooit gelukt. Bij mijn eerste E34 (bj vroeg '90) lukte deze truc helemaal niet maar dat was ook niet verwonderlijk: Geen schuifdak en ramen op "elbowgrease" :mrgreen:

Het filmpje is overigens van een pre faceliftmodel. Die had twee standen sluiten waarbij je het slot in stand 1 van binnen uit open krijgt. Bij de latere modellen is dit nog maar 1 stand.