E34Forum.nl

 #20899  door Machiel
 
Vandaag bezig geweest met mijn koplampen vervangen. Toen ik alles eruit had bleek de oude lens (nr 3 op de afbeelding) niet te passen op mijn nieuwe koplamp (nr. 2). Allebei links, dus daar ligt het niet aan.

Nou zag ik net dat mijn nieuwe koplampen een artikelnummer hebben dat aan Bosch gelinkt wordt. Terwijl mijn oude lampen van Hella waren. Klopt het dat deze verschillend zijn?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20901  door epmans
 
Huh heb je nieuwe van bosch? Dat is best leuk (er) hoor.
Naar ik heb begrepen heeft bosch metalen binnenkant en geeft dat toch een beter / mooier licht. Uitgerekend vanmiddag toont iemand interesse in mijn boschlampen, ik wacht dat nog even af, want als dat niks wordt kan je alsnog vernieuwen.
 #20905  door Machiel
 
Er staat nergens op de lamp of de doos dat ze van Bosch zijn, maar het onderdeelnummer hieronder suggereert toch Bosch:
IMG_1606.JPG
Ik ga eerst proberen of ik ze bij de dealer (waar ik ze besteld heb) om kan ruilen voor Hella's. Maar ik heb ze maanden geleden al binnen gekregen, dus daar zullen ze waarschijnlijk niet blij mee zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20909  door Machiel
 
Dat zou ook nog kunnen, Danny. Maar voor de binnenste twee koplampen heeft de dealer wel de Hella's geleverd. En ik hoor net van de dealer dat de buitenste twee koplampen van Hella niet eens meer leverbaar zijn. Wellicht hebben ze de gok genomen dat die van Bosch ook wel zouden passen. Hoe dan ook, ik mag ze gewoon retourneren.