E34Forum.nl

 #21517  door Coach
 
De nummerplaathouder aan de voorkant is van een M5 bumper anders dan van een 'gewone' bumper, volgens mij. Het past in ieder geval niet lekker, zo'n gewone. Nou heb ik al op REAM OEM zitten kijken, maar ik kan de goede nummerplaathouder niet vinden. Wie wel?
 #21529  door ivo
 
Hoe zit die nu op de groene, iets scheef/gekanteld toch?

Standaard bumper, nr. 9, daar is de houder compleet naar beneden met het luchtrooster eraan zeg maar.
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... er_front_2" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij de M bumper heb je alleen nr. 3. Het losse bovenste lijstje op de bumper. De plaat kan je direct op de bumper schroeven of met een plaathouder.
http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... m_technic/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zit er nog iets onder bij jouw kentekenplaat of wat voor houder heb je?
 #21533  door Coach
 
De houder van de standaardbumper zit er nu op. Dus die moet er af en ik moet die kleine houder bestellen?
 #21540  door ivo
 
Ik heb 'm zo. Kentekenplaat in de houder die vervolgens weer op de bumper geschroefd zit. Erboven dat kleine lijstje. Als je inzoomt dan zie je het lijstje.
De plaat kan je iets buigen nog aan de hoeken, meer stroomlijn en scheelt een halve km topsnelheid :D
Heb je een grotere foto van jouw wagen ipv die kleine in je onderschrift?
WP_002604.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #21546  door Coach
 
Ziet er heel anders uit of niet? Zo zit het bij mij:
Afbeelding

Kostte nogal wat moeite om het zo te krijgen.
 #21547  door ivo
 
Heb je de houder van de normale bumper passend gemaakt dan en onderzijde ingekort? Dat ding loopt aan de zijkanten door, onder de kentekenplaat kan ik het niet zo goed beoordelen.
Maar als je dat losse kleine lijstje haalt en monteert, dan kan daarna de kentekenplaathouder zo direct op de bumper worden geschroefd en sluit die bovenaan mooi aan ook. Dat lijkt me de oplossing.
 #21552  door Coach
 
ivo schreef:Heb je de houder van de normale bumper passend gemaakt dan en onderzijde ingekort?
Ja, min of meer. Beetje bijgesneden hier en daar, maar je weet gewoon dat het niet zo hoort. Zal dat losse lijstje bestellen, dan ziet het er meer origineel uit.