E34Forum.nl

 #22264  door gianni_g
 
Omdat de Tds bij aankoop al uitgerust was met Depo Angel eyes ben ik aan het twijfelen om er Xenon of iets wat meer richting het wit licht geeft en dat dan in combinatie met mistlichten in dezelfde kleur (mss heldere mistlichten scoren) tot dat ik mijn originele Hella Lichten opgeknapt heb (mss kruis mod) en Tinten.
Ervaring met xenon of led of wat dan ook ?
Iemand interesse in Depo angel eyes Ruil ze in tegen iets Smoked .

Afbeelding
 #22269  door Coach
 
Afbeelding
Bij mij zitten er ook AE in met xenon en qua licht opbrengst is dat prima. Over de looks lopen de meningen natuurlijk nogal uiteen. Persoonlijk vind ik het wel mooi op een E34, alhoewel het eigenlijk niet bij het tijdsbeeld van de auto hoort. Dus puristen vinden het not done en ik maak op dit gebied ook een uitzondering.
 #22272  door Lohran
 
Toevallig een beetje zitten inlezen over LED voor een andere auto. Eigenlijk ook om wat nieuws te proberen, xenon heb ik al eens gehad. Dus geen idee of LED of xenon beter is. Wat ik wel heb gelezen is dat er veel verschil is in LED. De lampen met de Philips Lumileds schijnen erg goed te zijn. Wat ik een nadeel vind is dat ze vaak 6000k of meer zijn. Terwijl ik persoonlijk 4300k het mooist vind, omdat dat het meest OEM lijkt.
 #22274  door gianni_g
 
Ja is not done ...i know maar ik ga dan ook niet voor de OEM look.
Zelf zou ik dan meer iets als smoked Hella smiley's willen of smoke look maar ze staan er nu op en zal zo even blijven totdat ik aan de originele hella's begin van mijn donor auto.
Zo zit ik nog met een ander dilemma ...Bavaria reverse II vs Alpine met imprint processor en bijhorende installatie die ik nog uit vorige auto liggen heb :oops: