E34Forum.nl

 #22778  door Marthijn
 
Om alvast eens te informeren,;

Hoe zit het met de carroserie van de touring, zijn deze alle gelijk of zijn hier verschillen in.?
Het onderstel, dat is gelijk aan de sedan toch.?


Is er iemand die een cosmos zwarte motor kap heeft voor een touring uit 5-1995.?
Uiteraard in goed staat, de mijne laat blanke lak los.
Ligt natuurlijk aan de prijs of ik hem overneem, de kap spuiten kost me 150-200€

Groet Marthijn.
 #22800  door Ruck
 
De maten zijn hetzelfde van een touring en een sedan. Het ligt er alleen aan of je smalle of brede nieren heb in je grill.
Zoek het verschil maar eens op.
 #22804  door danny-ex-touringE34
 
En de achterdeuren + het achterstuk zijn uiteraard niet hetzelfde en ook blijkt de achterdemper te verschillen: sedan nr18101705760 en Touring 18 10 1 705 761. Vermoed de lengte, maar het vreemde is dat het gewicht ervan bij de sedan hoger is dan die van de Touring! Ik zou eerder denken dat die van de Touring zwaarder zou zijn.

edit Marthijn: "" de kap spuiten kost me 150-200€ "" . Dat is alleen de blanke lak spuiten of inclusief kleur? Groeten, Danny
 #22805  door Marthijn
 
@ Danny, dat is inclusief kleur en blanke lak.

Moet hem dan wel zelf demonteren/strak maken en brengen/halen en terug monteren.
Het strak maken doe ik dan samen met een vriend wat me 2 kratjes bier kost. :mrgreen:

Het dak spuiten, wat ook nodig is kost me meer, ongeveer 400€ en 5 kratjes bier :mrgreen:
 #22806  door Coach
 
Dat valt qua kosten dan best mee. Is dat niet beter dan een tweedehands zoeken die je waarschijnlijk daarna toch ook weer wil (laten) spuiten? Kan me niet voorstellen dat een gebruikte kap mooier zal zijn dan een gespoten. Zo'n motorkap zal ook € 100,= kosten en dan ben je nog even ver.
 #22809  door Marthijn
 
Ja daar ga ik ook vanuit om de huidige onder handen te nemen.
De kans dat iemand bij mij in de buurt een mooi cosmos zwarte kap heeft liggen acht ik vrijwel nihil.
Maar nooit geschoten is altijd mis.!