E34Forum.nl

 #14490  door Coach
 
Nu mijn E34 een ander blok heeft en dus de kilometer stand ook niet meer klopt, vraag ik mij af of ik er een tellerbak van een 525i in kan zetten. Of werkt dat niet?
 #14491  door Speedy
 
De tellerbak heeft in elk geval 4 stekkers nodig. Ook zullen er een aantal sensoren aangebracht moeten worden om cc module werken te krijgen. Denk hierbij aan olienivo. waterstand nivo van zowel de ruiten sproeier en de koelvloeistof.
 #14559  door Jgpeggeman
 
een 525 kan ook een low cluster hebben... (dus zonder check control)

het handigst is om de codeerstekker of te zetten in de bestaande cluster
 #14571  door Coach
 
Op MP wordt een 525i tellerbak aangeboden voor 45 euro. Is dat een redelijke prijs?
 #14575  door ivo
 
Vanaf de 525i is er altijd check-control aanwezig in de E34.
Die prijs is netjes mits goed werkend, blauwe achterplaat?
 #14578  door epmans
 
Coach schreef:Op MP wordt een 525i tellerbak aangeboden voor 45 euro. Is dat een redelijke prijs?
is dat een forummer?
omdat jij het bent, wil ik jou er ook wel een leveren voor die prijs. kan m zaterdag mee nemen eventueel.
 #14582  door Coach
 
Oh, da's goed. Damn, gaat weer geld kosten zaterdag.
 #14599  door Coach
 
verkeerde topic...
 #14602  door Theo
 
Ben ik weer...

Voor zover ik het begrepen heb in al die jaren dat ik E34 rij, is het ombouwen van een gewone tellerbak naar eentje met check-control niet een 'effe tiktak klus'. De inbouw van een andere motor zal daar waarschijnlijk niks aan veranderen.
 #14635  door Coach
 
Haha, hallo Theo. Ik hoef ook niet echt check-control, want ik heb een werkende boardcomputer.
Die tellerbak maakt het plaatje voor mij verder compleet en ik heb altijd het - wellicht onterechte - idee, dat de goede tellerbak bij de goede motor hoort. Mocht ik die check-control toch nog gaan missen, dan vind ik vast wel iemand die 'm kan aansluiten. Voor mij is het voorlopig voldoende als alle basis functies gewoon werken.