E34Forum.nl

 #14782  door Speedy
 
Hede morgen zoal wel vaker ga ik naar de e34. Tja je moet ook werken he. ik zag mijn adem aangezien het best koud was. Moest nota bene nog krabbelen ook. Maar goed ik stap in start de funfer en de airco gaat aan. Ik zie mijn adem nog dus niets vreemd. ik ben doe hoek van de straat nog niet om of ineens een blauw achtige rook voor me. :o . Ik denken van huh?? ik adem niet die kleur. Wagen aan de kant uitgezet alles wat maar open kon open zodat de rook weg kon. eerste gedachte. Interieur filter!! Had al eerder kortstondig wat geroken dus hij stond op de to do list. Naar aanleiding van heden morgen maar meteen een andere laten komen en kon deze vanmiddag op halen.


13006594_1016835678370650_2400695472963510824_n.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #14783  door Coach
 
Da's nogal een verschil! Zo zag het er in mijn E36 uit:
Afbeelding

Is het bij de E34 ook zo lastig om 'm te verwisselen?
 #14785  door Speedy
 
We hebben ook het vermoedde dat hij nooit gewisseld is. Maar kan het ook mis hebben natuurlijk.
 #14789  door Speedy
 
Machiel schreef:Is inderdaad nog best een klusje, dat filter verwisselen. Hier staat het wel aardig beschreven:

http://bmwe32.masscom.net/other/microfi ... filter.htm

Tip: met of zonder airco maakt uit voor welk filter je moet hebben. Ik spreek uit ervaring. :|
Ik wist dat er een beschrijving was. kon hem alleen niet vinden. nu weet ik wat ik verkeerd doe met terug plaatsen van het witte dekseltje.
Top.
 #14792  door ivo
 
Was geen overbodige luxe om die te wisselen zeg..... Heb je de boel aan de binnenzijde ook gereinigd en vooral uitgezogen, vaak vol troep en blad enzo.
 #14801  door Speedy
 
ivo schreef:Was geen overbodige luxe om die te wisselen zeg..... Heb je de boel aan de binnenzijde ook gereinigd en vooral uitgezogen, vaak vol troep en blad enzo.
Ja dat heb ik gedaan. Ik moet nog wel even kachel weerstand er uit halen aan de andere kant. Dan kan ik daar net even het laatste restje weg halen.
Jgpeggeman schreef:het blijkt dat er bij mij geen filter in zit... Kan dat kloppen? modeljaar 92 met airco
Volgens het papiertje dat er bij het filter zat zou het er vanaf 90 moeten inzitten. Je zal dus even wat dingen moeten los maken.