E34Forum.nl

 #15927  door ktmracer28
 
goedemorgen,

ik ben bezig met een elektrisch interieur met memory en elektrische kopsteunen achter in te bouwen.
nu las ik zojuist al dat dat niet zo 123 plug en play is.
Maar is het überhaupt wel mogelijk het origineel aan de praat te krijgen?
 #15977  door Speedy
 
Hallo,

Heb je alle kabelbomen er bij?

stel je ook even voor in het voorstel forum. Met fotos zijn we gek op.
 #15983  door epmans
 
Tuurlijk is dat mogelijk. Als er een v12 ingebouwd kan worden, kun je ook elektr stoelen werkend maken.
 #15987  door ktmracer28
 
goedemiddag,

ik snap dat alles mogelijk is,

maar mijn probleem is dat onder de bestuurder stoel een verkeerde stekker ligt.
nu wil ik niet aan de bedrading gaan snoeien eigenlijk.

kabelboom heb ik helaas niet.. is hier iemand een auto aan het slopen welke een stoel met memory had en elecktrise kopsteunen achter.

dan zou ik toch wel heel graag de kabelboom overnemen.

weet iemand hier of dit plug en play is?
dus deze kabelboom voor stoelen eruit en een voor memory erin.

Alvast bedankt. weet alleen niet hoe ik foto's kan plaatsen.
 #15988  door Speedy
 
er staat mij iets bij dat er verschillende kabelbomen waren. Maar ik weet dit niet helemaal zeker. Ivo?
 #15992  door easy rider
 
ktmracer28 schreef:...weet alleen niet hoe ik foto's kan plaatsen.
Je kan foto's plaatsen door in je bericht een link te plaatsen naar de foto die ergens op het internet staat tussen [img]en[/img] (klik op de "Img" knop).

Of je neemt een Premium lidmaatschap en dan kan je hier je foto's uploaden.
 #15993  door epmans
 
Beginnen met controle of de auto al goede kabelboom heeft liggen. Dus de stekker onder stoel moet (bijna) alle pins bedraad hebben.
Verder moet je echt met een goede beschrijving of wellicht de etk uitzoeken welke kabelbomen je nodig hebt.
Misschien kun je hier op de site in de bibliotheek wat vinden.

Succes.
 #15994  door ktmracer28
 
Dit is de stoel met memory bakje,
Afbeelding

en hier een foto van de kabel die uit de vloer komt en dit past dus niet..
nu wil ik dus de kabelboom van de auto niet aanpassen door te gaan knipper oid. Maar ik ben wel bereid om deze, als het kan, helemaal te vervangen. Met een kabelboom uit een auto die al stoelen met memory had. of misschien is er wel een simpele oplossing.
Afbeelding

kunnen jullie aan mijn foto's iets zien?
 #16000  door epmans
 
Wat is bouwjaar auto en wat is bouwjaar van de stoelen?

Ik heb ook geen idee hoor maar roep even op wat bij me opkomt.
 #16003  door ivo
 
Kijk ook eens in het project topic van Wazonga: viewtopic.php?f=23&t=1524&hilit=memory" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kunt met behulp van schema's een hoop zelf maken of in ieder geval bekijken.
Bouwjaar is van belang en tevens welke pinbezetting jouw tegenstekker in de auto zelf heeft.
Het is een omvangrijke klus.... Zo zijn er verschillende memory modules, kabelbomen om maar eens wat te noemen.
Ik kan je verder helaas niet helpen hiermee verder, ik vind e-stoelen leuk maar handbediend had toch mijn voorkeur en zat er bij in.