E34Forum.nl

 #16312  door tdsdriver
 
heb een e34 met blauw dashboard waarin ik een zwart dashboard ga monteren ook de bovenkant waar zitten de nevestigingspunten van het bovenste deel en dan heb ik nog een vraag in mijn e34 (touring) zitten achterramen met hendel en in de donor die ik heb met zwart leder elektrische achter kan ik alles overbouwen of moet ik kabels gaan trekken of liggen eral kabels klaar? en ik krijg ook mijn tellerglas erniet af om ijzeren ringen te monteren iemand tips? alvast bedankt
 #16313  door Speedy
 
Wat betreft je elek ramen. welk bouwjaar is de auto. Mogelijk als je de midden console weghaald omdat je dashboard gaat vervangen. kun je zien welke kabels er bij de knoppen van de voorste ramen zitten.

Wat betreft je Dashboard. je moet de midden console weg halen. en dan zitten er geloof ik ook nog twee bevestigings punten bij de A stijlen.
 #16314  door tdsdriver
 
oke bedankt zou dit een blok moeten zijn voor de vier knoppen want als ik de knoppen weghaalde was er maar een blok waar maar plaats was voor 2stekkers en zij is van 94 en de donor ook alleen heeft de donor meer opties op open dak na
 #16315  door Theo
 
Waarschijnlijk moet je de draadbomen van de achterdeuren nog inbouwen, die ontbreken vaak, maar dat kun je zo bekijken bij je donorauto. Daarna is het alleen een kwestie van de mechanieken en de schakelaars inbouwen. De rest is voorbereid.
 #16359  door tdsdriver
 
hoeveel bevestigingspunten heeft het bovenste dashboard nu want het zit nog vast en waar zitten die dan kan ik die nog controleren of ze los zijn en om mijn tapijt los te maken moet er dan ook veel los want ik zie dat dit aande middenconsole onder vanalles enogwat loopt?
 #16360  door Machiel
 
In het midden onder de roosters zitten drie schroeven, een aan beide kanten bij de A-stijl. Dan nog achter het dashboardkastje twee stuks, links tegen de zijkant ter hoogte van je knie twee stuks en rechts ter hoogte van de passagiersknie ook nog eentje.

Ik vrees dat je stuur, middenconsole en dashboardkastje er sowieso eerst allemaal uit moeten. Een behoorlijke klus, weet ik uit ervaring. Succes ermee!

Kijk anders ook even hier bij Bentley (513 Interior Trim):

viewtopic.php?f=43&t=15