E34Forum.nl

 #17709  door LemmwnsB89
 
Beste leden,

Ik heb het volgende probleem dat mijn verwarming achteraan koude lucht blijft blazen ookal staat alles op het warmste ingesteld. Iemand die dit probleem herkent?


Mvg
 #17715  door danny-ex-touringE34
 
Die aan het eind vd middenconsole is voor de achterpassagiers een niet 100% te sluiten frisse lucht opening. Bij lange afstanden niet prettig is de ervaring.
Zitten meestal met z'n tweeën. Niet echt een probleem dan, maar denk er over om er iets aan te doen. Groeten, Danny
 #17718  door LemmwnsB89
 
Ja zie dat het niet bediend kan worden. Het is bij mij het eind van de midden console die koude lucht blaast. Bedankt voor de reactie, zo leren we bij ;)
 #17719  door Theo
 
dannytouringE34 schreef:Die aan het eind vd middenconsole is voor de achterpassagiers een niet 100% te sluiten frisse lucht opening.
Ik heb die achterste roosters vanwege die irritante koude lucht weggehaald, heb er een handig bakje voor teruggekregen.
 #17724  door Theo
 
Als je de achterste console weghaalt, die bij de handrem, dan zie je de luchtbuis zo lopen. Ik heb er (lekker lomp) een stuk van af gesneden en er een ouwe theedoek in geperst. Aansluitend dat roostertje eruit klikken en het handige bakje terugklikken. Geen gezeik meer over kouwe benen in de winter.

Kind kan de was doen :mrgreen:
 #17726  door danny-ex-touringE34
 
Theo schreef:Als je de achterste console weghaalt, die bij de handrem, dan zie je de luchtbuis zo lopen. Ik heb er (lekker lomp) een stuk van af gesneden en er een ouwe theedoek in geperst. Aansluitend dat roostertje eruit klikken en het handige bakje terugklikken. Geen gezeik meer over kouwe benen in de winter.

Kind kan de was doen :mrgreen:
Je bedoelt de AFwas zeker :lol: :lol: .
Maar zit er bij dat achterste console niet een verborgen tapper die hem met het voorstuk verbindt? Groeten, Danny
 #17728  door Theo
 
Het is een lange buis die aan de voorkant aan het kachelhuis zit en achter in dat uitstroomrooster, volgens mij zit dat in elkaar geklikt