E34Forum.nl

 #19250  door Blackthunder
 
Dat ziet er toch wel aardig netjes uit hoor! Ben je gegaan voor Suède Zwart - 204 op budgetstoffen.nl?
 #19253  door Cees
 
goed bezig zo
mooie stof dat valt me zeker niet tegen
een tip voor je interieurverlichting voor
zoek deze is op onder de e36 cabrio
dat is de zelfde maar dan zwart
ff stekker wisselen en af is het geheel
 #19255  door speedy78
 
Netjes, ik zou het zelf niet beter kunnen. Ik laat ik het binnenkort toch over aan de stoffeerder.
Kost wat, maar dan heb je ook wat :lol:
 #19256  door epmans
 
Ik heb ook nog wat nodig, ik heb ook nog wat oude bewaard. Wellicht ook maar eens in actie komen.
Mn 535i heeft schuifdak en verlichte make upspiegels en mn 520i heeft beide niet.
Heb ook exact deze twee toevallig al op voorraad.
Dan heb ik mn touring met panodak, maar deze heb ik niet los op voorraad.
Waarom is tijd zo schaars?
 #19608  door Machiel
 
Vandaag mijn hemel weer opgehaald. Ik vind het heel erg netjes gedaan. De kleur van de nieuwe bekleding is net niet gelijk aan de originele, maar dat mag mijn pret niet drukken. Ik was 200 euro kwijt, waarbij ik het meeste (de-)monteren van de hemel zelf heb gedaan. En passant ook nog de leuning van de achterbank vervangen door eentje met hoofdsteunen. Wat mij betreft is het interieur nu helemaal af. :P
IMG_1524.JPG
IMG_1517.JPG
IMG_1522.JPG
IMG_1516.JPG
IMG_1519.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #19625  door Vincent
 
Dat is inderdaad heel fraai! Ik was eerlijk gezegd al steeds meer overstag naar suede/alcantara, maar dit ziet er origineler uit voor de meer Aardse E34's. Dus mijn gevoel zegt: rap weer terug naar het "origineel-kamp". Zeker voor die prijs. Eventuele meerkosten voor de A-, B- en C-stijl zullen ook niet gigantisch zijn lijkt me.

Het kleurverschil tussen de zonnekleppen en de hemel, hoe is dat in werkelijkheid? Is dat zo'n beetje zoals op de foto te zien is?
 #19631  door Machiel
 
De foto geeft wel een aardig realistisch beeld. Mij stoort het niet, terwijl ik toch ook wel tot de doelgroep van de club van zo origineel mogelijk gerekend mag worden. :lol: