E34Forum.nl

 #1052  door Coach
 
Simpele vraag: hoort de knop waarmee het electrisch schuifdak bediend wordt verlicht te zijn? Bij mij is ie dat in ieder geval niet.
 #1054  door easy rider
 
Ik weet niet meer of dat lampje zomaar vervangbaar was. Ik heb er toen de tijd een LED in gesoldeerd.
 #1057  door Coach
 
Oke, dank jullie wel. Ik ga op zoek naar een werkende knop.
 #1064  door epmans
 
ja inderdaad hoort die verlicht te zijn, maar bovendien is er een verschil in touring en sedan. Beide knoppen kun je gebruiken maar de afbeelding hoort natuurlijk wel de juiste te zijn (voor een perfectionist dan).
2014-08-16 22.20.27.jpg
ik zal ook wel even controleren of ik nog een werkende voor sedan heb, vermoed van niet omdat ik hier twee maanden terug al iemand weg reed met een mooie werkende verlichte schakelaar.

overigens heb ik thuis al een arsenaal aan schakelaars liggen, dan nog een aantal in de loods, maar van de meeste durf ik te zeggen dat de schakelaar wel werkt, maar de verlichting niet.
@coach: heb je nog een goedkope soldeerknecht voor me? :D
2014-08-16 22.20.12.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door epmans op 16 aug 2014, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 #1070  door Coach
 
epmans schreef:ja inderdaad hoort die verlicht te zijn, maar bovendien is er een verschil in touring en sedan. Beide knoppen kun je gebruiken maar de afbeelding hoort natuurlijk wel de juiste te zijn (voor een perfectionist dan).
ik zal ook wel even controleren of ik nog een werkende voor sedan heb, vermoed van niet omdat ik hier twee maanden terug al iemand weg reed met een mooie werkende verlichte schakelaar.

overigens heb ik thuis al een arsenaal aan schakelaars liggen, dan nog een aantal in de loods, maar van de meeste durf ik te zeggen dat de schakelaar wel werkt, maar de verlichting niet.
@coach: heb je nog een goedkope soldeerknecht voor me? :D
Er is vast wel een 'mannetje' te vinden die tegen vergoeding overal lampjes van repareert en soldeert.