E34Forum.nl

 #1166  door Frank87
 
Heren,

ik wil graag weten wat de hoogst zittende stoel is voor een E34. Mijn vader zou het leuk vinden om mijn 520i over te nemen. Wel stoort hij zich aan de wat lage zit van de standaard grijs stoffen stoel. Nee, deze lage zit komt niet door "uitgezeten" stoelen. De stoelen verkeren in prima staat. Wel vraag ik me af of er een bepaald type (leer?) is wat echt hoger in te stellen is of van zichzelf al hoger is.

Alvast bedankt..
 #1169  door Mr Floppy
 
Een sportstoel zit hoger volgens mij .
 #1172  door Theo
 
Dit zit pas hoog en aangezien jij aardig kan sleutelen...

Afbeelding
 #1175  door Frank87
 
Ik ga geen 0000 stoelen in een BMW douwen. Ik zal mijn vader eens de sportstoelen uit mijn 530 laten proberen.
Laatst gewijzigd door Frank87 op 25 okt 2014, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
 #1178  door epmans
 
...maar je weet wel dat de stoel in hoogte / laagte versteld kan worden?

Heb je de stoel al eens aan de onderkant bekeken? Vaak zakt het schuim dwars door de metalen veer heen zodra je er op zit. Als je daarom eerst een stukje leer er tussen doet, kan dat niet meer gebeuren. Ik heb ook al een zoiets modificatie gezien met een stukje hardboard :lol:
 #1179  door easy rider
 
Ik heb gewoon het verenpakket omgedraaid, dan zit ie ook weer hoger en beter.
 #1181  door Icebrain
 
Frank87 schreef:Ik ga geen 0000 stoelen in een BMW douwen. Ik zal mijn vader is de sportstoelen uit mijn 530 laten proberen.

Sportstoelen zitten altijd lager, ik zou (wat epmans aangaf) de hoogteverstelling van de stoel gebruiken