E34Forum.nl

 #25270  door BMW-Opa
 
Hallo mensen, ik ben op zoek naar grijze of zwarte leren deurpanelen voor mijn touring.

Nu stuit ik tijdens mijn zoektocht op enkele vragen....

Ten eerste , zijn de leren deurpanelen van een touring hetzelfde als van een sedan , kwa vorm en maat ?
En zijn de leren deurpanelen uit een M5 hetzelfde als de "gewone" deurpanelen, of zit daar verschil in ?

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, dan kan ik verder met de zoektocht.
Bij voorbaat dank !
 #25271  door epmans
 
De e34 deurpanelen kan je allemaal uitwisselen. Enig verschil tussen touring en sedan is dat de bovenste lijst in een sedan paar milimeter langer is. Dus dan kan je passend maken door die bovenste lijst van je huidige over te zetten of van de lijst een heel klein stukje er ar halen.

Heb je al wat of zoek je nog wat? Ik heb diverse sets en ook diverse losse exemplaren.
Laatst gewijzigd door epmans op 07 nov 2018, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
 #25272  door BMW-Opa
 
Bedankt voor de uitleg.
En ik zoek nog het een en ander, ik zoek nog een grijs leren interieur voor mn sedan en een zwart leren interieur voor mn touring, wel beide met de M5 sportstoelen.
Maar ook losse deurpanelen in de goede kleur zijn welkom.

En zit er nog verschil met de m5 deurpanelen, of zit daar geen verschil in ?
 #25273  door epmans
 
Enige verschil zal dan de inlay zijn. De kunststof of met leder beklede deurpanelen zijn alle gelijk van vorm.

Ik heb diverse sets. Het is maar de vraag wat je compleet noemt. Ik heb bijvoorbeeld een 4 zits interieur met deurpanelen en dashdelen met leder. Daar kunnen wat clipsen van de deurpanelen missen dus is niet (nog) niet 100% compleet.
 #25274  door BMW-Opa
 
4-zits is altijd leuk. In welke kleur is die ? En heb je zowel grijs als zwart spul ?
En wat zijn de prijzen ongeveer ?
 #25277  door epmans
 
Tis maar wat je dus allemaal wilt. Een losse 2 zits wil ik niet verkopen, maar heb een set silbergrau waar die in zit en een set halfleer grijs maar is lang niet zo compleet.

Dan kan je me beter een keer bellen / bezoeken, voor beide partijen duidelijker. Begint met een mail.