E34Forum.nl

 #26563  door dannyro
 
Coach schreef: 13 dec 2019, 14:08 Dat ziet er prachtig uit! Zo ziet het er bij mij uit
Afbeelding

Dat had ik al gezien Coach, ook prachtig.
Ik moet wel zeggen dat de foto van de mijne, het stuur iets lichter van kleur weergeeft. Maar irl toont het wel donkerder. WIJ hebben een mooi interieur :D
 #26564  door dannyro
 
Nog een vraagje, ik weet begon niet hoe ik mijn achterste mistlichten kan aanzetten...Ik vind het niet :evil:
 #26565  door epmans
 
Mistlicht kan alleen bij brandend licht.
Dus eerst de verlichting aan zetten aan de linkerkant vd cockpit en dan de schakelaar die gespiegeld aan de rechterkant vd cockpit zit. Ik zie de schakelaar op je laatste foto door het stuur heen.
Werkt ook alleen wanneer minimaal contact aan is.
 #26568  door dannyro
 
epmans schreef: 13 dec 2019, 14:55 Mistlicht kan alleen bij brandend licht.
Dus eerst de verlichting aan zetten aan de linkerkant vd cockpit en dan de schakelaar die gespiegeld aan de rechterkant vd cockpit zit. Ik zie de schakelaar op je laatste foto door het stuur heen.
Werkt ook alleen wanneer minimaal contact aan is.
ALs ik dat doe branden de voorste mistlichten + groen lampje in de dash. De achterste? Geen idee. Heb ik dat wel in de US versie. Moet wel, anders kon hij niet gekeurd worden...
 #26569  door epmans
 
Ja dan mist dus de oranje lamp in je dash en de mistlamp (en) in de klep.
Maar je kan de schakelaar wel op 2 standen zetten? Maak er eens een foto van?
Of 3 standen: 0, 1, 2.
 #26570  door dannyro
 
epmans schreef: 13 dec 2019, 18:30 Ja dan mist dus de oranje lamp in je dash en de mistlamp (en) in de klep.
Maar je kan de schakelaar wel op 2 standen zetten? Maak er eens een foto van?
Of 3 standen: 0, 1, 2.
2 standen, 0 en 1. rare kwestie. Hier in België moeten we mistlampen hebben. En de wagen was vlot door de keuring. Ik begrijp het niet. Morgen maak ik een foto.
 #26571  door epmans
 
oke dan gaat er zeker wat mis. want stand 1 is voor mistlicht achter.
als je drie standen hebt, is stand 1 voor mistlicht voor en 2 voor mistlicht achter. uiteraard alleen icm de normale verlichting (minimaal stadslicht) en minimaal contact aan.
heeft je auto geen mistlichten aan de voorkant? --> dan heb je de juiste schakelaar.