E34Forum.nl

 #22365  door Coach
 
Een sportstuur en een heel gedetailleerde beschrijving hoe het moet met de juiste onderdelen erbij!
 #22366  door Coach
 
Zo'n vierspaaks met blauw logo heb ik trouwens ook nog liggen uit een E36. Is die ook om te sleutelen?
 #22369  door epmans
 
Ja volgens mij is dat hetzelfde. Ff het partnr hecken in bmwfans. Dan moet je de goede sleepring er bij hebben en je bent klaar met dat zwarte houdertje dr bij. Die heb ik liggen maar kost nieuw iets van 5,50 euro. Ik gok even voor het nr vd sleepring 1162111, zit die toevallig nog op t stuur?
 #22375  door Theo
 
Leuk om te lezen, mooie upgrade zo.
 #22380  door Machiel
 
Coach schreef:Zo'n vierspaaks met blauw logo heb ik trouwens ook nog liggen uit een E36. Is die ook om te sleutelen?
Check ook nog even het type airbag. Ergens in de jaren negentig is BMW overgegaan van single stage naar dual stage airbags. Ik weet niet wat precies het verschil is, maar ik vermoed dat zowel de airbag uit mijn oude stuur als de airbag uit het nieuwere stuur allebei singlestage zijn en daarom dus uitwisselbaar bleken.
 #22384  door Coach
 
epmans schreef:Ja volgens mij is dat hetzelfde. Ff het partnr hecken in bmwfans. Dan moet je de goede sleepring er bij hebben en je bent klaar met dat zwarte houdertje dr bij. Die heb ik liggen maar kost nieuw iets van 5,50 euro. Ik gok even voor het nr vd sleepring 1162111, zit die toevallig nog op t stuur?
Als jij nou effe een compleet lijstje met onderdelen maakt en erbij zet of jij het kan leveren, dan is dat makkelijker. Ben het nu al weer helemaal kwijt.