E34Forum.nl

 #22857  door Djimbo
 
Ik heb zelf afgelopen weekend de bilstein b12 pro besteld voor €690 voor mn 520i. Niet voor de sport gekozen omdat dat volgens diverse fora te stug word. De koni’s met veren komt idd kort aan de €1000. Voor dat geld (€975) kun je evt ook een volledig instelbare bc racing schroefset kopen (die ga ik voor mn e30 cabrio aanschaffen).

Ik vervang gelijk de draag/stuur en stabistangen mee en uiteraard nieuwe stofkappen en toplagers :) had nog een setje schokbrekers staan die ik alvast gedemonteerd heb en netjes gemaakt 8-)

Afbeelding

Afbeelding
 #22861  door Marthijn
 
Ziet er goed uit die voorste poten.!
Heb dat destijds bij mijn E23 ook allemaal aangepakt.
Waar heb je al die draagarmen/stabiestangen etc. vandaan.? Orgineel of aftermarket.?
Zit veel prijs verschil in de delen, bij MY Parts word een complete set van 12 delen aangeboden voor 269€
Orgineel zit je denk ik gauw rond de 600/700€
 #22866  door Djimbo
 
Marthijn schreef:Ziet er goed uit die voorste poten.!
Heb dat destijds bij mijn E23 ook allemaal aangepakt.
Waar heb je al die draagarmen/stabiestangen etc. vandaan.? Orgineel of aftermarket.?
Zit veel prijs verschil in de delen, bij MY Parts word een complete set van 12 delen aangeboden voor 269€
Orgineel zit je denk ik gauw rond de 600/700€
Ik heb alles besteld op ebay.de heb alles van meyle besteld. Dat was al met al €300-350 incl toplagers en stofkappen.

Je kunt 12 delige draagarmen set ook bestellen voor iets over de €100 Bij atp autoteile. Kwaliteit zal dan wel een stuk minder zijn verwacht ik.
 #22867  door Djimbo
 
dannytouringE34 schreef:Tjee man, die voorpoten lijken wel nieuw !! Hoe heb je die zo mooi gekregen? Groeten, Danny
Heb ze goed schoongemaakt met ontvetter en een staalborstel. Daarna primer en 2 lagen zijdeglans zwart (wurth) lagers en naven waren verder nog goed dus die had ik even afgeplakt
 #22870  door easy rider
 
Djimbo schreef:...Je kunt 12 delige draagarmen set ook bestellen voor iets over de €100 Bij atp autoteile. Kwaliteit zal dan wel een stuk minder zijn verwacht ik.
Zeker nooit kopen, daar kan de E34 niet mee overweg. Het gaat dan met name over de rubbers van de bovenste en onderste wieldragerarmen, die zijn zo slecht dat je direct last krijgt van een slecht sporende auto en trillen of vaak stuiteren van de wielen. Koop je toch dat soort goedkope crap stamp er dan meteen powerflex of strongflex rubbers in en je hebt nergens meer last van.
 #22872  door ivo
 
Bij die goedkope zooi zijn de kogels ook zo kapot of de stofhoesjes.
Lekker laten liggen in het schap bij de verkoper!