E34Forum.nl

 #27163  door Theo
 
Zoals bekend ben ik mijn E34 aan het demonteren en heb nog wat spullen liggen waar ik misschien iemand mee van dienst kan zijn:

- Subframe en draagarmen achterzijde type 525i, dus met het diff met zijophanging. Misschien leuk om lekker op te knappen en aansluiten op je eigen kros te monteren. Remmen en diff zitten er niet bij

- Kachelhuis met airco en bijbehorende leidingen, misschien leuk als je plannen hebt om ooit airco in te bouwen

- Cardanas 535i (heb ik er twee van liggen

- Grille / frontje met smalle nieren (lazur blauw met steenslag)

- Compleet onbeschadigd dashboard (roosters midden zijn stuk helaas, dash is echt netjes)

- Gordels (alle vijf)

- Uitlaatdemper die in plaats van de katalysator komt (origineel BMW / Boysen)

- Dubbele kachelkraan goed werkend

- Brandstofpomp (voor kunststof tank)

- Schitterende Lazur blauwe buitenspiegels met spiegelverwarming (hebben wel nieuwe spiegelglazen nodig)

Alles delen voor bescheiden prijzen, ik kan de ruimte prima gebruiken en ik wil er nu echt een eind aan gaan breien. Mocht er een losmaker / opkoper / Epmans zijn die meerdere delen of misschien zelfs alles in één keer wil overnemen, dan iek maak mooi praiz. Neem dan een E34 Touring of een goeie aanhanger mee en we kieperen hem vol, de deur staat wagenwijd open.

Wie o wie?
 #27164  door Theo
 
Ik zie eigenlijk net dat de hele rambam onder het kopje 'versnellingsbak en aandrijflijn' staat, het is niet anders.