E34Forum.nl

 #27844  door danny-ex-touringE34
 
Hallo allen. Deze winter set past niet op mijn E39 vanwege de naafmaat. Velgen 100% rond (gecontroleerd op de bandenmachine).
Styling 243, ET20, productiejr 2008 .
IMG_1368.JPG
Wie heeft er belangstelling voor; over de prijs kunnen we het wel eens worden, denk ik.
Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door danny-ex-touringE34 op 02 jul 2021, 09:00, 2 keer totaal gewijzigd.
 #27846  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Theo. Bedankt voor melding. Ik krijg dat maar niet voor elkaar: probeerde de foto via google 'afbeeldingen' op te sporen, maar ik krijg dat niet voor elkaar. Maar gelukkig is er altijd Theo :lol: :lol: . Groeten, Danny
 #27847  door epmans
 
danny,
dit blijken dus wielen van een e60 te zijn, maar dan is er nog een verschil in wel of geen 4 wiel aandrijving. je doet er het best aan om ook nog even de et waarde te vermelden in je advertentie, je vind die in de binnenkant van het wiel.

voor jouw e39:
de e39 is de enige met een groter naafgat, dus je zoekt echt wielen van e39 en niet van een ander model. Of je moet de naven nog laten uitboren (vergroten) dan kan je het passend krijgen.
denk er ook aan dat jij minimaal 16inch wielen moet hebben omdat jij een 530i hebt, 15inch past niet over de grotere remmen.

ik had mijn e39 ook op wielen van e60 gekocht, die waren dus ook uitgeboord (en zijn inmiddels weer door verkocht).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27853  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Eric. Kan het naafgat wel laten uitboren, maar heb een zomerset (16") en een winterset (17") bij de auto met beiden goed profiel.
Ga even kijken naar de ET-waarde. Was ik vergeten en is een goeie tip om het in de advertentie toe te voegen. Groeten, Danny

Heb de ET-waarde toegevoegd