E34Forum.nl

 #28220  door looney
 
Beste Leden,

Bij deze biedt ik mijn E34 540IA Touring aan.
Dit vanwege het feit dat ik voor onbepaalde tijd naar het buitenland vertrek.
Is op duits kenteken en was gekocht als project.
Auto heeft weinig km en heel veel nieuwe onderdelen waaronder nieuw labdasondes, bobines en nog veel meer.
Heeft alleen niet de volledig power.
Na uitlezen is gebleken dat de LMM defect is. Deze heb ik nieuw liggen, maar geen tijd om dit te vervangen. Auto moet ook geserviced worden. Heb helaas de tijd niet ervoor.
Is van 1995 en lederen interieur. Mag zo weg voor een vast bedrag van €5500.
Nieuwe LMM krijg je erbij. Bij interesse graag even afspraak maken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #28221  door epmans
 
en het kentekenbord is niet bij de prijs inbegrepen :mrgreen:
 #28222  door looney
 
epmans schreef: 07 sep 2021, 09:58 en het kentekenbord is niet bij de prijs inbegrepen :mrgreen:
Nee kenteken is niet inbegrepen. :D :D :D :D :D
 #28226  door Theo
 
Een auto als deze wordt pas echt interessant als er geen rare randverhalen zoals van die luchtmassameter bij zitten.

Het vervangen is een kwestie van een kwartiertje rommelen en dan is dat uit de wereld, doe dat dan gewoon even. Niemand in deze wereld heeft het zo druk dat een klusje van een kwartier nergens tussen te frommelen is.

Nu heb je de schijn tegen met het verhaal dat hij niet zijn volle vermogen levert en de oplossing in de kofferbak ligt, die zwamverhalen kennen we onderhand wel.
 #28232  door looney
 
Theo schreef: 09 sep 2021, 15:34 Een auto als deze wordt pas echt interessant als er geen rare randverhalen zoals van die luchtmassameter bij zitten.

Het vervangen is een kwestie van een kwartiertje rommelen en dan is dat uit de wereld, doe dat dan gewoon even. Niemand in deze wereld heeft het zo druk dat een klusje van een kwartier nergens tussen te frommelen is.

Nu heb je de schijn tegen met het verhaal dat hij niet zijn volle vermogen levert en de oplossing in de kofferbak ligt, die zwamverhalen kennen we onderhand wel.
Is inmiddels vervangen en start perfect. :twisted:
 #28233  door Theo
 
Ook weer opgelost, motorisch dus perfect nu
 #28236  door epmans
 
looney schreef: 07 sep 2021, 11:56
epmans schreef: 07 sep 2021, 09:58 en het kentekenbord is niet bij de prijs inbegrepen :mrgreen:
Nee kenteken is niet inbegrepen. :D :D :D :D :D
jawel het kenteken wel! ofwel de duitse papieren die zijn identiteit aantonen. Het kentekenBORD had ik het over. Want die is van mij en krijg ik weer terug :lol:
 #28275  door looney
 
Die krijg je abosuluut terug. :D :D
 #28276  door looney
 
Mag gesloten worden.
Is verkocht.