E34Forum.nl

Heb je een onderdeel nodig voor je E34, plaats je verzoek hier
 #6295  door Wessie
 
Idd
Ga er maar eens €7,95 tegenaan gooien en de rdw een brief sturen of ze de eigenaar voor me willen contacten.
 #8506  door Wessie
 
Helaas vandaag een brief gekregen van de RDW dat de eigenaar niet gereageerd heeft of dat er geen toestemming is tot vrij geven van de gegevens van de huidige eigenaar :( :cry: :evil: :twisted:

Word een lastig verhaal zo
 #8512  door easy rider
 
Das goed balen wesley. Ik zie echter op marktplaats e.d. wel weer een aantal mooie E34's voorbij komen en heb de indruk dat ze ook weer wat duurder aan het worden zijn. Wellicht nu de tijd om er weer 1 aan te schaffen.
 #8528  door Wessie
 
Klopt idd, had ze gespot
Zit een beetje in twijfel over een touring of een sedan te pakken.
 #8624  door Jgpeggeman
 
Wessie schreef:Klopt idd, had ze gespot
Zit een beetje in twijfel over een touring of een sedan te pakken.
Touring natuurlijk! Uitstekende gezinsbak...
 #12754  door Wessie
 
Staat nog steeds op naam en nog steeds geen nieuwe APK :cry: :roll:

Word zoizo een Sedan, Touring vind vrouwtje nie mooi.
 #12756  door Bart Jansema
 
Dat zegt niks die oude van mij yz-59-tp staat ook nog altijd op naam maar volgens vwe is die geexporteerd en apk is al jaren verlopen....... of zal die van mij ook nog in nl zijn ;)
 #12760  door Wessie
 
Staat op vwe.nl nog steeds op geldig kenteken.

De jouwe staat op geëxporteerd Bart ;)
 #12765  door Bart Jansema
 
Wessie schreef:Staat op vwe.nl nog steeds op geldig kenteken.

De jouwe staat op geëxporteerd Bart ;)
Hehe altijd goed, dan kan ik nooit in de positie komen waar jij nu in zit dat ik hem ga missen ;) al was het een fijne auto maar de brandstofkosten mis ik totaal niet :mrgreen: :mrgreen:
 #13553  door Wessie
 
Heb van de week een mailtje gekregen van iemand via Marktplaat dat hij misschien wel mijn oude 540 heeft.
De beste man wist alleen niet helemaal zeker wat het kenteken was van de auto die hij had staan, maar interieur en exterieur leek er wel sterk op.
Hij liet me ook weten, dat als het mijn auto was, deze niet meer helemaal is, zoals ik hem toen bij de handelaar achter had gelaten.
Dan is hij namelijk total loss :cry: :shock:
Ben nu aan het hopen dat het niet mijn auto is eigenlijk.
Hij ging ff voor me kijken wat het kenteken van de auto was die hij heeft staan.