E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #27733  door Gert
 
Geen idee waar dat in zit? Met Windows 10 en Firefox geen probleem hier, met Explorer ook niet, maar Chrome laat inderdaad geen plaatjes zien. Normaal host ik plaatjes bij dds.nl dus ik heb even een paar plaatjes bij een andere host ondergebracht, maar dat maakt niets uit. Ik heb eens een plaatje kleiner gemaakt, maakt ook niets uit. De extensie veranderd, maakt ook niets uit? Erg vreemd.
 #27744  door Gert
 
Het enige wat ik kan verzinnen, als je een plaatje niet ziet, is dat het niet op een beveiligde verbinding stond. Dat heb ik getracht te wijzigen. Is het plaatje nu wel te zien?

Afbeelding
 #27753  door Gert
 
Oké, in dit draadje al mijn plaatjes even zichtbaar gemaakt voor iedereen (hoop ik?)
 #28119  door Gert
 
361.000 kms en verse APK. Niks aan de hand, achterbanden versleten. Niet opgelet, dom dus. Meteen de kleppen laten nakijken en verse bougies erin. Vindt ze lekker. :-)
 #28296  door Gert
 
Vanavond even een beetje hobbyen. Logo vervangen, gaskleppen synchroniseren en meteen het vacuummembraam even checken. Fok, wat denk je, lek. Balen.

Even snuffelen op internet en hier en daar al niet meer leverbaar. Dat is niet handig. Ik heb de dealer een mail gestuurd, we wachten af.
#11611312299

Linke soep.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12