E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #12175  door Bart Jansema
 
epmans schreef:Nee dat heeft te maken met de usa versie.
Jammer dat je dan dat pistolenvak kwijt bent. Stiekem kun je daar toch handige dingetjes in kwijt.
Familypack Wingmans :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #12217  door Machiel
 
Wat een klus is dit ook weer, zeg! Ik ga bijna weer terug verlangen naar het vervangen van mijn ruitenwisser mechanisme. :D

Ik volg zo precies mogelijk de stappen volgens de handleiding van Bentley. Dat is goed te doen, alleen op het einde moet je zelf erg goed nadenken en onthouden hoe de kabelboom door het dashboard loopt. Morgen leg ik de kabelboom weer terug in mijn nieuwe dashboard en als dat gelukt is heb ik wel vertrouwen in een goeie afloop van deze mega-klus.
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12220  door Icebrain
 
Machiel schreef:Wat een klus is dit ook weer, zeg! Ik ga bijna weer terug verlangen naar het vervangen van mijn ruitenwisser mechanisme. :D

Ik volg zo precies mogelijk de stappen volgens de handleiding van Bentley. Dat is goed te doen, alleen op het einde moet je zelf erg goed nadenken en onthouden hoe de kabelboom door het dashboard loopt. Morgen leg ik de kabelboom weer terug in mijn nieuwe dashboard en als dat gelukt is heb ik wel vertrouwen in een goeie afloop van deze mega-klus.
image.jpeg

Je was gewaarschuwd............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #12222  door epmans
 
nou je bent lekker zoet!!

enne bovenkantjes van deurpanelen overbouwen had je nu al klaar gehad. En dat is nog mooier ook!! hahaha, nee hoor dat is mijn smaak en jij doet t lekker zoals jij het t mooiste vindt!

succes ermee, je leert je wagen wel kennen zo. thumps up!
 #12225  door Machiel
 
Bedankt voor alle "support"! :lol:
 #12228  door ivo
 
Ik zou gewoon lekker doorgaan nu, je bent lekker op weg al.

Ben je al klaar!? :mrgreen:
 #12234  door Cees
 
top
niet de gemakkelijkste weg kiezen maar gewoon doen
goed bezig zo
succes en we wachten op het eind resultaat
 #12257  door Machiel
 
Hier een tussenresultaat. Het begint langzaam weer ergens op te lijken. Twee 'leermomenten': (1) kabelboom terug niet goed door het isolatiemateriaal heen gestoken. Uiteindelijk maar open geknipt en daarna weer dicht geplakt. (2) De beugel linksonder van het nieuwe dashboard zat net wat anders in elkaar als de oude. Was uiteindelijk simpel op te lossen door de stuurbeugel even los te halen, maar dat had ik helaas niet direct door :roll:

Beste wensen trouwens!
image.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #12259  door Machiel
 
Dank je! En hetzelfde!

En nog gefeliciteerd met je nieuwe APK!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10