E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20739  door Machiel
 
Het laswerk van alweer een paar weken terug viel erg tegen. Onderhuids was er veel roest. Bij de dorpels, de bekende kriksteunen en bij de spatborden. Een beetje vervelende keurmeester had hem voor de APK af kunnen keuren. Ik heb er toch maar voor gekozen om alles te laten herstellen, een beslissing die meer op gevoel dan op verstand gebaseerd is. Alles is echter perfect hersteld en ik ben ook erg tevreden over het spuitwerk dat her en der noodzakelijk was. Ik zie in iedere geval geen kleurverschillen.

Hieronder wat foto's van hoe erg hij er aan toe was (niet geschikt voor gevoelige kijkers). En een paar foto's van na de operatie en de anti-roestbehandeling.

Verder mijn airco laten bijvullen. Daar ging toch al gauw 500 gram 134a in, ongeveer de helft dus. Tijdens het bijvullen werd die kouder en kouder, op een gegeven moment zelfs onder de 2 graden Celsius (direct in de roosters gemeten). Maar nu een weekje later heb ik het idee dat die toch weer minder goed koelt... :( Binnenkort zelf nog maar eens nameten.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20741  door easy rider
 
Het werk is zeer netjes gedaan zeg. Daar kan je weer jaren mee vooruit.
 #20804  door Machiel
 
En weer een logboek waardige event: garage helemaal leeg geruimd, oprit aangepakt en nu mag ie voortaan binnen staan. 8-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20807  door Ruck
 
Dat zal die vast wel fijn vinden :D
 #20808  door danny-ex-touringE34
 
Netjes opgeruimd.
Zou ik ook graag willen, maar waar laat ik al dat spul :roll:
tn_garage 001.JPG
resultaat van 20 jaar 'sparen'. Groeten, Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #20815  door MemphisBmw
 
Weer lekker bezig geweest Machiel, staat ze nu toch ook heerlijk binnen. 8-)
Nu nog de remklauwen doen en genieten maar weer :mrgreen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10