E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #21461  door Ruck
 
Thnx mannen!
Machiel schreef:Hoe lang ben je ermee bezig geweest?
Als je je geen kleine het rond lopen en je in 1 keer door kunt, zou het in 2 dagen wel kunnen. Met in en uitbouw.

Ik heb er 3 dagen overgedaan.
 #21462  door epmans
 
Best mooi denk ik, het resultaat dan. Ikzelf ben niet zo van een zwarte hemel.

Ben zeer benieuwd hoe goed het blijft. Klinkt wat sceptisch, maar komt omdat al zo vaak een mooi resultaat snel naar beneden kwam. Dat zou jammer zijn.
 #21463  door Ruck
 
Ja ik moet zeggen, dan het zwarte een luxe uitstraling geeft, zeker met mijn witte bekleding. Dat de handgrepen grijs zijn, is juist een mooi detail.

Ja daar ben ik ook benieuwd naar, het is geen zware bekleding ofzo en de lijm hecht echt goed.
 #21524  door I///M-fan
 
Een prachtig draadje om te lezen, jammer dat er veel foto's niet meer te zien zijn.
Lekker veel liefde in een E34 steken! Mach so Weiter!

Ik had graag nog eens wat close-up foto's gezien van je uitgerolde wiel kasten én of je dit zowel voor als achter hebt gedaan.
Hoe is het nu afgelopen met die niveau regeling, waar zat nu het probleem?
 #21531  door Ruck
 
I///M-fan schreef:Een prachtig draadje om te lezen, jammer dat er veel foto's niet meer te zien zijn.
Lekker veel liefde in een E34 steken! Mach so Weiter!
Ik moet er nog een keer voor gaan zitten, om alle foto's te herstellen. Duur alleen een tijdje :roll: maar Bedankt ! 8-)
I///M-fan schreef:Ik had graag nog eens wat close-up foto's gezien van je uitgerolde wiel kasten én of je dit zowel voor als achter hebt gedaan.
Die kuipen rollen is denk ik vrij weinig van te zien. ze zijn van binnenuit grondig gereinigd en afgelakt, daarna vanuit de buitenzijde "licht" verwarmd en om gerold.
er worden binnenkort weer een keer wielen gepast onder de 5 dus dan kan ik er wel wat foto's van nemen.
I///M-fan schreef: Hoe is het nu afgelopen met die niveau regeling, waar zat nu het probleem?
Er zaten geen niveau regelings dempers onder.. ;) Ze zijn ooit vervangen voor normale dempers en de leidingen van afgedopt. Heb nog niet echt de juist info gevonden hoe het precies zou moeten zitten.
 #21545  door Ruck
 
Ruck schreef: Ik moet er nog een keer voor gaan zitten, om alle foto's te herstellen. Duur alleen een tijdje :roll:

Done :!: Alles is weer zichtbaar :D
 #21747  door Ruck
 
Hier ij het zuiden staat de tijd ook niet stil, iets bredere bandjes besteld en van de week het (breedset) staal spuiten :twisted:

Afbeelding
 #21748  door epmans
 
Ze pass3n niet echt lekker in de kofferbak, snel monteren!! Ben benieuwd naar het resultaat!
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 25