E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #26932  door Blackthunder
 
Ruck schreef: 24 feb 2020, 20:16
Na een dagje driften, Dirty!! :twisted:

drift dirty.jpg

Ikea low.jpg

en sinds kort ook voorzien van schakelbaar USlights :mrgreen:

USlights1.JPG

USlights2.jpg
Ik mag wel over die achterwielen van de eerste foto. En een smerige E34 is ook niet verkeerd :D
 #26933  door Ruck
 
P.K. schreef: 24 feb 2020, 23:12 Coole Touring die goed wordt gebruikt, mooi!

Hoe krijg je trouwens zoveel licht van de mistlampen? Xenon of led er in?
Ik moet je teleur stellen denk ik, dit is een nachtstand op m'n telefoon/camera. Dit houd de sluitertijd langer open, dus meer licht opbrengst vanuit de lamp.
Er zitten nog steeds de orginele lampen in.

@Blackthunder, Dit waren orginele 15" bmw staal. Dit waren de 9J 205/65 r15 achterop. (eigenlijk te breed voor een orginele e34, dus ik heb de kuipen moeten rollen.
 #26934  door Blackthunder
 
Ruck schreef: 26 feb 2020, 11:32 @Blackthunder, Dit waren orginele 15" bmw staal. Dit waren de 9J 205/65 r15 achterop. (eigenlijk te breed voor een orginele e34, dus ik heb de kuipen moeten rollen.
Hehe grappig, ook de kleurcombi. Ik mag er wel over!
 #26938  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef: 26 feb 2020, 11:32 ...
@Blackthunder, Dit waren orginele 15" bmw staal. Dit waren de 9J 205/65 r15 achterop. (eigenlijk te breed voor een orginele e34, dus ik heb de kuipen moeten rollen.
Ik blijf dat erg vette velgen vinden... ik snap er echt niks van dat iemand op zo'n idee komt (om standaard stalen velgen te laten verbreden) :D :D :D :D :D :D :D
 #26956  door Ruck
 
hahah! Ja het idee had ik al, alleen jij had dit al uitgevoerd :lol:
Nadat ik een schroefset gemonteerd heb, past er voor alleen geen 8J meer op :roll:
 #27641  door Ruck
 
Aan al het goede komt een einde zeggen ze vaak, zo ook aan deze..
Het is een prachtige tijd geweest, maar ik heb er alles aan gedaan wat ik er mee wilden doen. Op het dubbele schuifkanteldak inbouwen na dan :lol:
Voor de rest heb ik alles uit m'n touring gehaald wat ik kon, "De Vijf" is een heuze naam geworden in mn vrienden en familie kringen. Dus niemand geloofde dat ik in 1 weekend beslist had om mijn touring te verkopen voor een iets nieuwer (ook wel iconisch in mijn ogen).

De Vijf mocht ruimte maken als de juiste persoon voor een goed bod hem kwam halen. en die kwam al binnen 4 dagen, een Belg hij stelde zich voor als Kristof. Een rustige vriendelijke jongen, iets jonger dan mijzelf, hij kwam in een nette e36 aanrijden. het was dus al een BMW owner, dus dan kon het al een liefhebber zijn.
We waren dik een half uur over BMW's hier en daar, voor dat we eigenlijk echt naar de auto gingen kijken. Ik heb de nodige punten aangegeven die te wensen over lieten, maar ik merkte al snel dat Kristof een handige jongen was en daar ook wel raad mee wist. Mijn auto viel precies in zijn wenspatroon, dat is het fijn om te zien
daat de 5 serie in goede handen komt. Zo kwamen we tot een akkoord, de geld zaken geregeld en Kristof kon zijn huiswerk doen. Wat hij allemaal nodig had om hem in te voeren naar België. Ik mocht er dus nog een paar dagen naar kijken. :P :D :P

Ik had ondertussen mijn nieuwe aanwinst aangekocht Volvo v70 t5 2.3turbo 310pk en zo werd het afscheid iets minder pijnlijk! Na een aantal dagen was het zover, Kristof kwam hem halen, een 5 serie touring met een kofferbak voor met onderdelen :oops: :roll:
Daar stond die, voor de laatste keer op mijn oprit, hij ging weer te grens over, terug waar die vandaan komt! (de Touring he :lol: in Brussel op kenteken gezet)
IMG_20200808_105344.jpg
IMG_20200808_115519.jpg
Kenteken platen eraf en inleveren maar..
Dat was het dan, Der Fünfer. Woorden schieten te kort! :cry:



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27645  door Coach
 
Blijft toch echt zonde. Vervelende is, wanneer je weer heimwee krijgt, vind je 'm bijna niet meer.
 #27650  door Jgpeggeman
 
jammer dat een periode over is... maar mooi dat ie naar een liefhebber is gegaan, en je hebt er ook wat leuks voor terug gekregen
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25