E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #19247  door Wiebe GT
 
Door het lassen kwam er wat teveel spanning in het materiaal. Je hebt te maken met een binnen- en buitenzijde van staal die beide ook nog aan elkaar vast moeten. Hierdoor trok ter plaatse de wielrand wat naar binnen. De krik er dus maar tussen met een blokje hout. Werkt perfect, kon het eerst mooi terugduwen en daarna als ondersteuning gebruiken.
 #19248  door Wiebe GT
 
En nog even wat foto's van het resultaat van de hemel. Zoals gevraagd. en natuurlijk om het topic compleet te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 #19265  door Vincent
 
Dat ziet er goed uit! Waar ik nog benieuwd naar ben: ruikt het interieur nu ook anders en in hoeverre klinkt het geluid buiten de auto anders/gedempt ten opzichte van de standaard hemel?
 #19293  door Gert
 
Hé, een zwarte zonneklep met lampje erboven. Doet deze het ook? Wel zuinig op zijn dan. Bij mij is ie stuk en nieuw zijn ze er niet meer.
In de zonneklep zit een microswitch op een framepje. Daar komt speling op en dan loopt dat spiegelklepje er langs heen. Balen. Als je de zonneklep openmaakt, krijg je haar niet meer dicht.
Dus dat is een optie in mijn auto welke niet werkt, daar kan mijn autistische ik slecht tegen, maar het is niet anders... :(
 #19317  door Gert
 
Ik kreeg een privébericht van Danny, maar ik kan geen privéberichten lezen. Dan moet je lid zijn. Nu heb al vaker gezocht naar het Iban nummer van hier, maar dat is dan weer onvindbaar....
 #19318  door MemphisBmw
 
Beste Gert, Als je hier klikt en even alles aandachtig doorleest dan ben je binnen de kortste keren Premium lid 8-)
Laatst gewijzigd door MemphisBmw op 26 feb 2017, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 #19320  door danny-ex-touringE34
 
Gert schreef:Ik kreeg een privébericht van Danny, maar ik kan geen privéberichten lezen. Dan moet je lid zijn. Nu heb al vaker gezocht naar het Iban nummer van hier, maar dat is dan weer onvindbaar....
Dat wist ik ook niet. Dan kun je waarschijnlijk ook geen email via het forum ontvangen als je geen donateur bent?
En een donatie is toch niet te veel gevraagd??
Heb de lamphoudertjes gevonden. Kan geen foto direct vanaf mijn computer hier plaatsen. Als je mij je mailadres stuurt kan ik het zo doen.
Groeten, Danny
 #19328  door easy rider
 
dannytouringE34 schreef:...Kan geen foto direct vanaf mijn computer hier plaatsen...
Dat kan je als Premium lid wel hoor. Als je een bericht aan het maken ben dan staat er onderaan het berichtveld een tabblad "bijlage toevoegen" je kan dan een foto van je eigen computer, phone, tablet enzovoorts uploaden naar onze server en die dan vervolgens via de knop "bijlage toevoegen" in je bericht plaatsen waar je dan je cursor neer zet.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7