E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #20472  door Coach
 
Klopt, 15 inch. Maar ik weet al een mooie oplossing. De style 8 van de calypso rode gaan onder de diesel, de M5 onder de 520i van mijn zus en haar Flachstern onder de calypso rode... zoiets.
 #20473  door Theo
 
Coach schreef:Er zijn hier typetjes die mijn huidige velgen niet bij de auto vinden passen. Omdat ze eigenlijk voor een E39 zijn.
Schitterende velgen, lekker laten zitten
 #20474  door Ruck
 
Theo schreef:
Coach schreef:Er zijn hier typetjes die mijn huidige velgen niet bij de auto vinden passen. Omdat ze eigenlijk voor een E39 zijn.
Schitterende velgen, lekker laten zitten
Je moet natuurlijk altijd zelf doen wat je wil idd.
Wil je een cruizer e34 dan is 15" leuk
Wil je een sportieve touring dan is groter mooier.

Welke maten hebben die e39 velgen ET? J?
 #20475  door Bart Jansema
 
Theo schreef:
Bart Jansema schreef: Dat heb ik ooit keer weg gegooid en nooit last van gehad sommigen zeggen dat voor water is maar daar heb je ja raamrubbers voor!
Dat plastic zorgt ervoor dat je deurpanelen niet wegrotten.
Ha oke weer wat geleerd dan zullen ze daar nu wel last van hebben in Afrika haha
 #20477  door Coach
 
Ruck schreef:Welke maten hebben die e39 velgen ET? J?
Geen flauw idee. Staat natuurlijk aan de binnenkant...
 #20478  door Coach
 
Theo schreef:Schitterende velgen, lekker laten zitten
Misschien dat ik de velgen van de Red Ryder en de Purple Power omwissel. Ik wil die Style 8 eigenlijk niet verkopen. Voor dat geld vind ik ze nooit meer.
 #21165  door Coach
 
Nou, stapsgewijs is de airco nu ook weer werkend. De condensor bleek lek te zijn en toen die vervangen was, bleek de airco-fan vastgelopen.
Afbeelding
Dus die laatste ook besteld en laten monteren en vandaag de airco laten vullen. Laat de zomer maar komen!

Daarnaast een Becker Traffic Pro geplaatst met werkend navigatie-systeem.
Afbeelding

Hi-tech, full options, etc, maar ben 'm na een week al eigenlijk zat. Zet er toch maar weer een BMW Reverse rds radio/cassette in. Het is gewoon niet mijn ding; dat moderne spul.
 #21184  door Ruck
 
Z'n radio zou ik ook wel willen, maar dan met aux :)
 #21185  door Coach
 
Kwestie van de juiste modules er tussen zetten. Simpel met een Parrot MK kun je al streamen, bluetoothen, iPod, Aux en USB gebruiken. Maar de GROM is natuurlijk ook een bekende. En zo zijn er nog tientallen mogelijkheden waarbij je je ouderwetse radio kunt laten zitten en toch gebruik kunt maken van de moderne multimedia.
Afbeelding
Afbeelding
Zo zit 't in mijn TDS en mijn cabrio. Enige wat je ziet is het schermpje van de Parrot, maar dat kun je natuurlijk ook (onzichtbaar) wegwerken in de console, asbak of waar dan ook.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 28