E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #21538  door Coach
 
Afbeelding
Afbeelding
Leuk setje BBS velgen voor een mooi prijsje gekocht. Aangezien de auto toch niet verkocht wordt, ga ik 'm maar verder naar mijn zin maken. Deze velgen of de Style 8 er onder en rondom wil ik witte knippers. Dus mocht iemand nog wat hebben liggen: ik hou me aanbevolen. Zijknippers op de spatborden heb ik al.
 #21542  door Ruck
 
Nette wielen, die doen het idd altijd goed. Past goed onder de 5 8-)
 #21544  door Coach
 
Beetje schoongemaakt. Scheelt ook weer qua aangezicht. Misschien dat ik ze zelf ga spuiten. Al een keer eerder gedaan en veel van geleerd. Arbeidsintensief, maar wel leuk.
Afbeelding
 #21548  door ivo
 
Coach schreef:Aangezien de auto toch niet verkocht wordt, ga ik 'm maar verder naar mijn zin maken. Deze velgen of de Style 8 er onder en rondom wil ik witte knippers.
Zijn die velgen dan slecht? Op de foto's zien ze er prima uit. Behalve dan die slagloodjes erop....
Jammer dat de wagen niet verkocht is. Maar dan heb je nu meer redenen om 'm lekker te vertroetelen.
 #21551  door Coach
 
Van dichtbij zie je altijd wat en ik vind het op zich wel een leuk klusje. Ga 'm inderdaad maar eens wat verder 'pimpen'. Heb ook al nieuwe gloeibougies aangeschaft en de revisie-set voor de brandstofpomp.
 #21629  door Coach
 
Nou, blijkbaar heeft de monteur in zijn poging om het schuifdak te repareren per ongeluk toch iets goeds gedaan: het dak lekt niet meer. Zelfs niet meer in de carwash waar ik doorheen gereden ben. Wilde het uitproberen en inderdaad; waar ik eerst een complete douche kreeg, geen druppel meer. Keep my fingers crossed.....!
 #21630  door I///M-fan
 
Dat is geweldig nieuws, gefeliciteerd.
Erg irritant als het naar binnen lekt.

Weet je ook wat of hoe hij het heeft gedaan?
En heeft hij ook de gootjes gereinigd?
 #21636  door Coach
 
Eigenlijk is het enige wat hij gedaan heeft het dak met de hand een stukje open gedraaid. Op een gegeven moment kreeg hij zoveel weerstand dat hij het dak weer dicht heeft gedraaid. Blijkbaar is er toch iets goed gegaan, want nu lekt het niet meer. Volgende week ga ik weer bij 'm langs om te kijken of we het verder open kunnen krijgen en de gootjes schoon kunnen maken.
 #21687  door Coach
 
Het originele stuur opgeknapt en weer terug gezet. Past toch eigenlijk beter dan een M stuur uit een E36 of E39.
Afbeelding
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28