E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18878  door MV525i
 
Jgpeggeman schreef:Trouwens... Volgens mij is deze auto toch cosmoszwart ipv diamantzwart?
Klopt
 #18880  door Payne
 
MV525i schreef:
Jgpeggeman schreef:Trouwens... Volgens mij is deze auto toch cosmoszwart ipv diamantzwart?
Klopt
Inderdaad!(had er nog een foto van)
Afbeelding
 #18886  door Payne
 
De grote velgen waren volgens mij styling 95.
Echter geen originele want die zijn volgens mij alleen in 19 inch geleverd (deze waren 17inch).
Auto was zonder deze velgen verkocht en stond toen op de 15 inch BBS velgen met winterbanden.
Ik had hem wel met het stuur wat op mijn foto staat verkocht.
 #18892  door Coach
 
Ondertussen zijn we nog aan het klussen aan de auto. Er zitten nieuwe gasveren op de motorkap en het kofferdeksel, dus gaan weer vanzelf open en/of blijven open staan.
We hebben een achterruit gevonden met werkende wissermotor, alleen moeten we die nog in Nederland zien te krijgen. Op zich wel een ritje waard naar België.
Het kapje voor achter de rechterkoplamp had ik nog liggen dus die zit er ook weer in en de aansluiting van de koplamp is ook vervangen. Daar was de mantel vanaf gestript en de plusdraad werd met een tapeje bij elkaar gehouden. Kortsluiting dus.
Nu nog een paar schakelaars op het dashboard vervangen en dan is dat ook weer helemaal netjes.
 #18897  door MemphisBmw
 
Kijk, er word hard gewerkt aan de Cosmoszwarte touring 8-) Moet vast een heerlijk gevoel geven om eraan te mogen werken en om alles weer te krijgen zoals het hoort/was.

Niet over nadenken hoe je die in Nederland krijgt ;) Gewoon heerlijk rijden, als jullie er geen tijd voor hebben wil ik ook wel rijden!

As zaterdag ben ik weer op een sloop in Duitsland te vinden, mocht ik nog ergens naar moeten kijken graag even aangeven of evt foto's erbij, je hebt ook m'n nummer het Coach ;) Misschien makkelijker om foto's via de App te sturen.
 #18903  door epmans
 
MemphisBmw schreef:Kijk, er word hard gewerkt aan de Cosmoszwarte touring 8-) Moet vast een heerlijk gevoel geven om eraan te mogen werken en om alles weer te krijgen zoals het hoort/was.

Niet over nadenken hoe je die in Nederland krijgt ;) Gewoon heerlijk rijden, als jullie er geen tijd voor hebben wil ik ook wel rijden!

As zaterdag ben ik weer op een sloop in Duitsland te vinden, mocht ik nog ergens naar moeten kijken graag even aangeven of evt foto's erbij, je hebt ook m'n nummer het Coach ;) Misschien makkelijker om foto's via de App te sturen.
je kunt bij het zien van een E34 eventueel even het chassisnummer naar mij appen, als er wat leuks op zit kan ik dat zomaar hebben willen.
 #18904  door MemphisBmw
 
Gaat goed komen Epmans ;)
Als hij er nog staat/is dan is het een 518i/4 pitter, maar kan niks beloven dat deze er nog staat!
 #18908  door epmans
 
en er zou ook weer nieuwe aanvoer kunnen zijn!
en bovendien kan een 518i toevallig net dat leuke dingetje hebben. of een gunstige kleur met goed plaatwerk enz. je weet t niet he.