E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18602  door Coach
 
Nou, hij is op plaats van bestemming, de 518i Touring van Marco. Ik was net op tijd, anders was ie gesloopt.
Afbeelding

Even tanken
Afbeelding

Omdat Marco al was begonnen met demonteren, hebben we dit weekend weer wat te doen. Gelukkig alleen interieurdelen, dus dat is allemaal snel hersteld.
Nu is nog even de vraag wie er in gaat rijden. Of een vriend van mij wiens E36 helemaal verrot is of vriendin Marlies. Gert Jan - die vriend dus - heeft 'm naar huis gereden vanuit het verre Limburg en volgens mij is al helemaal verknocht aan de auto. Dus dat komt wel goed. Als Marlies er mee gaat rijden, gaat de Green Hornet de stalling in. Kan ie naast de cabrio en de E30 Touring staan.
Laatst gewijzigd door Coach op 27 feb 2018, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 #18603  door Coach
 
En hij is thuis
Afbeelding

Even door de wasstraat en we zijn begonnen met alles terug te zetten wat Marco inmiddels al gedemonteerd had
Afbeelding

Morgen weer verder want de (sociale) plicht roept. Helaas... :D
 #18606  door MemphisBmw
 
:shock: :o Gefeliciteerd Coach met alweer een nieuwe aanwinst!

Geloof dat ik het nog druk ga krijgen met jouw BMW verzameling 8-) Maar ze zijn allemaal in goede handen bij mij :D


Ben zeker benieuwd naar meer foto's van de zwarte touring.
 #18611  door easy rider
 
Gefeliciteerd Coach met je nieuwe aanwinst. Goed ook dat deze van de sloophamer gered is. Ik heb er zelf ook nog naar zitten kijken. Ik vond het wel een mooie auto voor mijn vrouw maar ze wilde hem niet, ze vond hem te groot.
 #18612  door Theo
 
Grappige wending zeg, ik vond het een erg leuke aanbieding voor de gevraagde centen.

Veel plezier ermee Patrick, goed gedaan.
 #18613  door MV525i
 
En ik ben uiteraard blij dat ie goed terecht is gekomen en de aandacht krijgt die deze auto toekomt. Slopen was inderdaad jammer geweest.
 #18615  door Coach
 
Auto valt erg in de smaak hier. Door de verlaging in combinatie met de kleur en de BBS velgen is ie - volgens mijn neven - echt 'vet'. Vanmiddag zelf ook maar eens in wezen rijden en dat valt verdraaid niet tegen zo'n 518. Hij stuurt lekker direct, ligt behoorlijk op de weg en is pittig genoeg om met het overige verkeer mee te komen.
En dat interieur! Zwart leer, electrisch verstelbaar inclusief de hoofdsteunen (dat was even punten scoren natuurlijk, zo'n bijzondere optie), in principe ook nog verwarmd als ik iemand kan vinden om dat aan te sluiten.