E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18623  door MV525i
 
easy rider schreef: Ik vond het wel een mooie auto voor mijn vrouw maar ze wilde hem niet, ze vond hem te groot.
Herkenbaar. Toen ik deze auto kocht voor mijn lieve dame vond ze 'm ook veel te groot (voorganger E36 320i). Ik heb nu een Passat variant voor haar gekocht (4,67 m voor de VW tegen 4,72 m voor de BMW) maar die is dus niet groot maar lekker handzaam....

Schiet mij maar lek. ;)
 #18624  door MV525i
 
Coach schreef:En dat interieur! Zwart leer, electrisch verstelbaar inclusief de hoofdsteunen (dat was even punten scoren natuurlijk, zo'n bijzondere optie), in principe ook nog verwarmd als ik iemand kan vinden om dat aan te sluiten.
Ik zal eens proberen om hiervoor een handleiding samen te stellen. Je mist 1 zekering en ik dacht slechts 1 relais (en natuurlijk een paar meter kabel).
De stoel is uiteraard voorbereid en de stekker komt uit de mat onder de stoel (anders deed de stoelverstelling het ook niet).

Moet te doen zijn.
 #18626  door easy rider
 
MV525i schreef:...Ik heb nu een Passat variant voor haar gekocht (4,67 m voor de VW tegen 4,72 m voor de BMW) maar die is dus niet groot maar lekker handzaam....Schiet mij maar lek. ;)
Probeer nooit een vrouw te begrijpen. Tegen de tijd dat je de gebruiksaanwijzing eindelijk snapt hebben ze die al lang weer veranderd. :roll:
 #18628  door Coach
 
De auto gaat met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid over in handen van een vriend van mij die nu nog E36 rijdt. Hij is mee geweest om 'm op te halen bij Marco, heeft 'm naar huis gereden en we zijn samen de afgelopen dagen bezig geweest met de auto. En is nu helemaal 'verliefd' op de auto.
Afbeelding
De E36 staat (loop of sloop) te koop op Facebook en hij heeft de E34 al mee naar huis. Enige koopvoorwaarde is, dat hij de auto in geval van verkoop eerst aan mij moet aanbieden. Hij heeft zich inmiddels ook aangemeld voor dit forum.
Het is mij gelukt om 'm in 2 maanden helemaal bmw-gek en -verslaafd te maken. Hij ken niet meer zonder... :D
 #18629  door MV525i
 
Coach schreef: En is nu helemaal 'verliefd' op de auto.
Dat is dus precies wat ik bedoelde in mijn verkooptopic. Het is "maar een 518". Maar wel een die wat met je doet. Credits hiervoor gaan overigens grotendeels naar Maan en Andy54 die het voor elkaar hebben gekregen deze auto een bijzondere "look" mee te geven. Het enige nuttige dat ik heb toegevoegd aan die "looks" is de originele business RDS met cd wisselaar.
 #18630  door Coach
 
Nou, valt mij niks tegen, zo'n 518. Omdat ie handgeschakeld is, rij je ook lekker 'sportief'. Maar vooral de looks zijn heel bijzonder. Door de kleur heeft ie een wat 'fijnere' uitstraling. Net een grote 3-serie. Zoiets.
 #18631  door MV525i
 
Hulpmiddeltje voor de stoelverwarming.

Je hebt al stroom op pin 1 en 2 van de stekker onder de stoel, daarmee functioneert de elektrische verstelling, je moet dus nog alleen maar pin 10 aansluiten om de stoelverwarming werkend te krijgen. Vanaf de accu via relais x63 en zekering 16 naar de stoelen en klaar...

Voor het mooie moet pin 4 aangesloten worden op de verlichtingsschakelaar, daarmee is de stoelschakelaar dan ook verlicht in het donker.

Nu nog effe in elkaar knutselen...
Zekering 16 stoelverwarming.pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #18635  door Jgpeggeman
 
Ik ben zo blij dat deze auto in de 'familie' is gebleven!

Deze auto heeft een speciaal plekje in mijn hart, maar is mij niet gegund... Telkens als de auto op de markt komt, dan zijn er bij de omstandigheden niet naar om hem aan te schaffen..
 #18638  door Coach
 
Toen ik 'm kocht, had ik eigenlijk ook zoiets van 'wat moet ik er nu mee', maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om 'm te laten slopen. Dan maar eerst aanschaffen en een bestemming verzinnen. Geluk bij een ongeluk dat de E36 van Gert Jan zo rot bleek te zijn, dat verder investeren niet meer verantwoord is. Dan is het nog de kunst om iemand te verleiden tot de aanschaf en dan is een goede truc om 'm gewoon de auto van Venlo naar Woudrichem te laten rijden. Over de looks waren we al uit; prachtige bak. En na een rit van bijna twee uur zat het qua rijgedrag ook wel goed. Toch nog een limousine gevoel ten opzichte van een E36. Dus al met al: eind goed, al goed!
 #18662  door Coach
 
Jgpeggeman schreef:Deze auto heeft een speciaal plekje in mijn hart, maar is mij niet gegund... Telkens als de auto op de markt komt, dan zijn er bij de omstandigheden niet naar om hem aan te schaffen..
Zal ik 'm vast op 'reserveren voor onbepaalde tijd' zetten anders? Mocht ie weer te koop komen, dan heb jij de eerste keuze. :D