E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #23722  door epmans
 
en gisteren binnen gezet, daar blijft ie voorlopig staan zonder wat aan te doen. Misschien tussendoor een keer het voorruit er uit halen, dat zie ik nog wel.
IMG_8370 (1).JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24956  door epmans
 
even wat aan gedaan vandaag, klein beetje maar hoor.

de draaiknop van de gereedschaphouder is kapot gegaan dus stond altijd open en door het gewicht van het gereedschap gaat er nog eens wat kapot.

het stukje schroefdraad wat nog vast zat, had ik er uit willen draaien en dan een andere knop in de houder maar dat werd ook nog het verwijderen van de plastic waar het schroefdraad in zat en de gehele gereedschaphouder én ook nog de bekleding van het deksel. ik miste namelijk in deze auto de handgreep en uitgerekend laatst op de meeting had ik aan iemand een andere kofferbakbekleding mét handgreep verkocht want die handgreep zat niet in de bekleding van zijn auto. nou dat moet ik ook natuurlijk en aangezien ik zo links en rechts wel een paar onderdelen heb... er zat ook een sleuteltje vastgeschroefd maar ik had geen idee waar die van is dus daar ben ik nu ook van af.


thumbnail_IMG_9959.jpg
thumbnail_IMG_9955.jpg
thumbnail_IMG_9958.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25199  door epmans
 
en toen kocht ik een set sportstoelen met de stof zoals in de servicewagen... dat is eigenlijk ook wel leuk in deze bolide.
maar er zit nog wel wat werk aan. ik heb paar jaar terug de stof en schuim van een complete (passagiers)stoel gekocht en die gaat nu van pas komen.
thumbnail_IMG_0294.jpg


en ik heb een andere radiateur uit een demontagewagen. die ziet er nog niet te oud uit. De radiateur in de auto lekt op een aansluitpunt van een slang. de wartel is beschadigd en ik krijg m nu niet meer dicht. ook dat komt weer goed.
IMG_8600.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25203  door Marthijn
 
Dat word een mooie bezemwagen tijdens toekomstige tourritten.!
 #25214  door Ruck
 
Marthijn schreef:Dat word een mooie bezemwagen tijdens toekomstige tourritten.!
Hehehe! Goed idee! :D
 #25215  door epmans
 
Marthijn schreef:Dat word een mooie bezemwagen tijdens toekomstige tourritten.!
Ik stel voor dat ik op de uitnodiging kan wachten :D