E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #27074  door Lohran
 
Lekker bezig geweest en met prima resultaat toch! Als je met een dual action polijstmachine bezig gaat kun je ook niet veel fout doen. Toevallig laatst eentje gekocht en begonnen met de motorkap.
 #27075  door Coach
 
En wat voor spul gebruik je dan? Er is nogal een variatie aan poetsmiddelen en van die poetsschijven.
epmans schreef: 06 apr 2020, 11:40 meestal moet je ook de modderkuipen ook even begeleiden of een schroefje loshalen om de bumper er af te schuifen! geen wiskunde hoor, even kijken en het lukt.
Oké, bedankt voor de tip. We gaan eerst de andere deuren nog doen.
 #27082  door Ruck
 
Netjes Coach! Heel goed bezig geweest! Wanneer kan ik de mijne brengen :lol:
Mijn deuren beginnen ook lichtjes aan bellen te blazen.

Op de foto ziet er ook echt als nieuw uit. Is dat in het echt ook zo?
 #27084  door Coach
 
Dank je en om eerlijk te zijn: het ziet er in het echt net zo mooi uit als op de foto's! En als wij dat voor elkaar krijgen als A-technische mensen, dan moet dat jullie techneuten zeker lukken. Het volgende 'probleem' is om op al die stukken ook dezelfde glans te krijgen als op de rest van de auto en dat schijn je met polijsten behoorlijk te kunnen benaderen.
 #27087  door Theo
 
Coach schreef: 09 apr 2020, 03:24 Het volgende 'probleem' is om op al die stukken ook dezelfde glans te krijgen als op de rest van de auto en dat schijn je met polijsten behoorlijk te kunnen benaderen.
Dat wordt de uitdaging, de glans van een echte blanke lak bij de autospuiter vandaan heb ik nog nooit kunnen bereiken.
 #27150  door Coach
 
Game over voor mijn mooie Touring. Afgekeurd ivm roest, waarvan de reparatie teveel ging kosten. Bijzonder spijtig van deze mooie en goed uitgeruste E34. Weer een Touring minder.
 #27152  door danny-ex-touringE34
 
Goh man. Zeker jammer van het verlies van zo'n mooie auto en er zoveel energie/liefde in gestoken.
Op veel plekken doorgeroest? Ik had 2 jaar geleden alleen de achterstukken van de dorpels, zowel de binnendorpel alswel de buitendorpel. Dat viel dus mee. Groeten, Danny
 #27155  door Coach
 
Tussen de krikpunten en ervoor en achter was alles weg. Oftewel; alleen de krikpunten zaten er nog.
Laatst gewijzigd door Coach op 17 mei 2020, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 #27156  door Ruck
 
Blehh.. wat k*t man.. na zoveel tijd en energie. Spijtig, sprakeloos.
Sterkte met het afscheid :roll:
 #27165  door Coach
 
Gaat nogal. Pijnlijk om afscheid van te nemen, dus nu op zoek naar een opvolger.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24