E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #25056  door Coach
 
Theo schreef:^ daarom is het voor mij een raadsel waarom 99% van de cabrio's uitgevoerd zijn met leren bekleding. Dat is nou juist de auto waar je met een korte broek in de zon gaat zitten.
Alleen voor het mooi, niet omdat het praktisch is. :D

Het is een enorm gepiel, maar de oranje knippers zijn nu wit. Vind ik zelf een wat mooiere kleuren combinatie met Calypso-rot.
Afbeelding
Afbeelding
 #25057  door Coach
 
Oh ja, dat leren interieur heeft geen armsteunen. Kunnen die er achteraf altijd nog opgezet worden of moet de stoel daar op voorbereid zijn?
 #25061  door epmans
 
Ja dat kan maar je moet dan wel een stukje uit de achterwand snijden om ruimte te maken voor het plaatsen. En uiteraard een gat in het leer (waar dan de achterwand weer overheen komt).
Zorg er voor dat je de armsteun(en) compleet met bevestigingspul aanschaft!
 #25148  door Coach
 
Even shoppen bij Epmans en we hebben weer wat gooiden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Een honden- of bagagenet en de knippers aan de zijkant zijn nu ook wit.
Op de deuren na heb ik nu zo'n beetje alles wel aangepakt en gemonteerd wat ik wilde. Vrijdag probeer ik de hemel er uit te krijgen om die te fixen. En dan een afspraak maken met een vriend die schadehersteller is om een prijs af te spreken voor de reparatie van de deuren en nog wat andere lak en (kleine) plaatschade aan te pakken. Daarna even kijken wat de auto 'op de markt' doet. Is er geen belangstelling dan gaat ie de stalling in en laat ik 'm tzt swappen naar een 6 cilinder. Over een jaar of zo.
 #25590  door Coach
 
Afbeelding
Na een paar mislukte pogingen om de Touring te verkopen, geef ik het op en ga 'm maar verder zelf opknappen en aan de collectie toevoegen.
Inmiddels heb ik een paar mooie leren voorstoelen kunnen bemachtigen met stoelverwarming en misschien zelfs een paar nette deuren. Da's nog even afwachten.
Het liefst zet ik ook mijn houten stuur weer terug, maar door de andere sleepring werkt de claxon dan niet meer. Heb helaas nog niemand gevonden die daar een trucje op weet.
Nog steeds op zoek naar een verlagingssetje voor de voorkant. Gebruikt zijn ze helaas niet te vinden, dus ik denk dat het uiteindelijk een nieuw setje wordt. En dan ooit, in de toekomst, een M50B20 in laten bouwen.
 #25593  door Coach
 
En na gedegen onderzoek ben ik er achter welke draadjes de claxon bedienen. Daar valt wel een mouw aan te passen, dus het hout kan weer terug
Afbeelding
 #25650  door Ruck
 
Hij staat jou ook veel te goed, Coach in een oud touring. lekker cruizen peukie erbij 8-)
 #25652  door Coach
 
Yep; pas een ritje van meer dan een uur gehad met allemaal snelweg en da's toch echt een zeer plezierig ritje in een e34. Zelfs als het 'maar' een 518i is.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 24