E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #23729  door Ruck
 
Mooie basis gevonden Tonny, mooi kleurtje ook! 8-)
Succes met het topic aanvullen met de projecten die je allemaal onderhanden wil gaan nemen :D
 #23731  door Tonny
 
epmans schreef:Dat unit is voor mistlicht en achteruitrijverlichting, doet je remlicht niks mee.
Oh, niet bij stil gestaan haha. Iemand vertelde dat mijn rechter remlicht het niet deed, dus ging er vanuit dat het de unit was met water erin. Anyway, die gaat vervangen worden, en dus een nieuw lampje voor het remlicht rechts.
Ruck schreef:Mooie basis gevonden Tonny, mooi kleurtje ook! 8-)
Succes met het topic aanvullen met de projecten die je allemaal onderhanden wil gaan nemen :D
Bedankt Ruck! Ja ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien na een goede detail beurt die ik haar binnenkort ga geven!

Gisteren en vandaag al druk met het interieur bezig geweest. Tijden aan het stofzuigen geweest en nu bezig het hele interieur af te nemen. Morgen als het weer meezit afmaken, in de dressing zetten en een paar kleine upgrades toevoegen. Verslag komt nog 8-)
 #23737  door Tonny
 
Zo, even een update over het interieur.

Deze week begonnen met het grondig reinigen van het interieur en een paar updates toegevoegd:

Allereerst het dashboardkastje weer werkend gemaakt. Uiteindelijk heb ik het slotje van het vervangende onderdeel overgezet in mijn eigen hendel. De nieuwe kleurde niet mooi bij mijn interieur. Wel grappig, toen ik het slotje eruit haalde, vlogen er allemaal veren en stukjes slot uit :lol: Al doende leert men:
Afbeelding

Na het stofzuigen begonnen met het reinigen van alle plastic en leren delen. Dit heb ik gedaan met Poorboys APC+D 1 op 15, een interieurkwastje en microfiber doek.
Afbeelding[/url]

En een emmer warm water om de doek steeds in schoon te maken. Dit kwam van mijn stuur af:
Afbeelding

Ik bleef mij maar irriteren aan het vuil wat tussen de naad van het console en de interieurafwerking bleef zitten, dan maar zo:
Afbeelding

Toen het weer begon te regenen ben ik binnen begonnen aan het gereed maken van mijn vervangende leren pook en handrem-hoes + gestikte hendel. Voor:
Afbeelding

Eerst de hoezen en hendel twee maal gereinigd met APC+D en een kwastje. Vervolgens de handremhoes genaaid vanwege het gaatje. Daarna het spul twee maal gevoed met Poorboys Natural Look dressing. Gelijk het stukje interieurafwerking meegepakt en toen zag het er zo uit:
Afbeelding

Hier de oude handrem-hoes en hendel, vooral de pookhoes zaten flink wat gaten in:
Afbeelding

Daarna heb ik al het gereinigde plastic en kunststof behandeld met Poorboys Natural Look. Om een voorbeeld te geven even twee 50/50 shots:
Afbeelding
Afbeelding

En dan nu de after foto's. Ja helaas had ik alweer allemaal troep mee het interieur genomen omdat ze hier om het huis aan het renoveren zijn. Ondanks het klote weer toch nog even wat foto's geschoten vanmiddag:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Oja ik kwam toevallig bij de Lidle nog een soort seatcover/kussen tegen. Dit om het gat in de stoel in eerste instantie even uit het oog te hebben:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind de pookhoezen uiteindelijk wel geslaagd! Twijfelde eerst of dit mooi in het interieur zou staan, maar het zorgt in mijn inziens juist voor een leuk contrast.

Tot zo ver deze update. Ik wil binnenkort in ieder geval de vloermatten nog nat gaan reinigen. Maar dan moet het eerst wel wat mooier weer zijn ivm het drogen.
 #23738  door ivo
 
Dat spul op het dashboard maakt echt het verschil he!
Ik gebruik van Carclean daarvoor enkele spullen, werkt meteen tegen al dat vieze stof op je dashboard....
 #23745  door epmans
 
@dannytouring. Als je het tapijt er uit wilt moeten uiteraard de stoelen er uit, maar dat is nog niet de grote klus. Je verwarming staat op het tapijt dus wil je het echt goed doen, haal je het tapijt er uit maar is ook jeauto nagenoeg leeg.
Op een mooie dag leg je dan het tapijt op bestrating en zet je de hoge druk er op. Er na uren laten drogen, even nog flink borstelen en nog eens de hoge druk er op.
Sommige. Snijden het tapijt om de kachel hee , dan scheelt het werk. Maar uiteraard moeten ook de middenconsoles er even uit.
 #23746  door ivo
 
Stoelen eruit en met de extractor er overheen, je staat versteld hoeveel troep eruit komt...
Dan vind je vaak meteen de kauwgom en muntjes terug die je ooit eens verloren was
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7