E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #24542  door Tonny
 
Ok, het is rond. Hij is de expertise afspraak doorgekomen voor €1150 euro. Ik weet nog niet wat ik ga doen.. De auto moet binnenkort ook voor de APK. Ik denk dat ik hem een deze dagen laat keuren en zien hoeveel er verder mis mee is. Na aanleiding daarvan maar zien wat ik met de Bimmer ga doen..
 #24546  door I///M-fan
 
Naar mijn mening een goed plan!
Als het met de APK meevalt dan gewoon netjes in orde maken.
Je hebt er immers veel plezier aan.

Met de huisleveranciers onderdelen regelen en als het niet te duur mag worden zou ik overwegen om zelf het spatbord te spuiten met op kleur gemaakte busjes.

En daarna: Glimlachen en genieten... 8-)
 #24547  door epmans
 
apk valt vaak wel mee wat kosten betreft, of je moet ook al toe zijn aan banden, remschijven/ blokken, remslangen en dergelijke want dan loopt alles aardig op terwijl dit dan in feite als achterstallig onderhoud moet gerekend. verroeste brandstof en/ of remleidingen is door te ouderdom. als de uitstoot ook niet verkeerd is en de dorpels niet gaar, dan hobbelt een e34 redelijk makkelijk door de keuring.
maar zou het tegenvallen, ik ben op dit moment weer zoekend naar benzineautos met schade/ apkafkeur/ etc.
 #24570  door Tonny
 
epmans schreef:apk valt vaak wel mee wat kosten betreft, of je moet ook al toe zijn aan banden, remschijven/ blokken, remslangen en dergelijke want dan loopt alles aardig op terwijl dit dan in feite als achterstallig onderhoud moet gerekend. verroeste brandstof en/ of remleidingen is door te ouderdom. als de uitstoot ook niet verkeerd is en de dorpels niet gaar, dan hobbelt een e34 redelijk makkelijk door de keuring.
maar zou het tegenvallen, ik ben op dit moment weer zoekend naar benzineautos met schade/ apkafkeur/ etc.
He Epmans,

Ik heb jou even een mail gestuurd.
 #24581  door epmans
 
overname van de projectauto. nu maar bedenken of ie op de slachtbank gaat of niet. er zit een hele lijst bij met apk afkeurpunten dus wel wat meer dan alleen het scherm en voorbumper.
we zullen zien want eigenlijk is het wel een auto die er goed uit ziet en ook nog relatief weinig kilometers gereden heeft (circa 240dkm denk ik).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24582  door Speedy
 
Wat is er mis mee dan?
 #24584  door Speedy
 
epmans schreef:
Speedy schreef:Wat is er mis mee dan?
aanrijdingschade en apk.
Lijkt me wel herstelbaar toch. Tenzij er gekke dingen in de APK zijn gezien?
 #24585  door epmans
 
Speedy schreef:
epmans schreef:
Speedy schreef:Wat is er mis mee dan?
aanrijdingschade en apk.
Lijkt me wel herstelbaar toch. Tenzij er gekke dingen in de APK zijn gezien?
op dit moment maak ik een car-sos :D
 #24591  door Tonny
 
Ja, helaas was het de verstandige keuze voor mij om op dit moment afstand van de auto te doen. Veel plezier ermee Eric. Heb je er al wat mee gedaan?

Ja uit de voorkeuring bleek schokbrekers voor, co te hoog, remverschil voor(waarschijnlijk door schokbrekers), remleidingen conserveren, band met canvas zichtbaar(prop)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7