E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #58  door Jgpeggeman
 
Ik zal mijn projectcoördinator hier maar plaatsen, aangezien de meeste modificaties aan de peggemanmobiel toch met de buitenkant te maken hebben...

Om gelijk maar af te trappen, ik heb deze week een 'pakketje' binnen gekregen van een voormalig E34.nl lid... Deze had mijn topics gevolgd en had nog wat leuks liggen

Afbeelding

De bedoeling is dat deze lampen weer gemodificeerd gaan worden in smoke en/of gele look.

De huidige stand van de voorkant is nu dit:

Afbeelding

Het stads en dimlicht is smoke, en het grootlicht is voorzien van gele lampjes..
Laatst gewijzigd door Jgpeggeman op 30 apr 2015, 10:43, 5 keer totaal gewijzigd.
 #841  door Jgpeggeman
 
Vandaag maar eens mijn subwoofer weggewerkt. Ik had altijd een losse subwoofer, maar in een touring ligt deze nog wel eens in de weg...

Voor: (let niet op de bende, auto is gebruikt als vervoersmiddel voor houten planken)

Afbeelding

Ik heb een gat gezaagd in de afdekplank van het reservewiel, en daar de subwoofer in geplaatst. De subwoofer valt precies in het reserve wiel. Doordat het nu een gesloten subwoofer kist is, krijg je een wat rustigere bass in plaats van een harde 'boenkaboenk' bass... Het resultaat is in mijn oogpunt erg positief. Heb er wel zolang een roostertje (verfafstrijkrooster) op geplaatst, om beschadiging te voorkomen.

Afbeelding
 #842  door epmans
 
Dan klinken de Jip en Janneke cds nog mooier :D
 #1087  door Jgpeggeman
 
Vandaag maar eens verder gegaan met het project koplampen. Het streven is om een afgedankt set depo koplampen met coronaringen (oftewel 'angel eyes') weer een tweede leven te geven. De stalen ringen om de lampen zijn erg slecht (lees roest)...

Allereerst de ringen er maar eens af halen

Afbeelding

Vervolgens de glaasjes er af bakken. Dit doe ik normaal gesproken in de oven, maar de lampen lijken al een keer open te zijn geweest, waardoor ik de dimlichten met wat grover geweld moest doen

Daarna aan de slag met ecoline...

Afbeelding

het resultaat van 1 laag ecoline

Afbeelding

het voorlopig eindresultaat na een aantal laagjes.

Afbeelding
 #1091  door Jgpeggeman
 
hel geel is moeilijk op de foto te krijgen... Het is makkelijker om het geler te maken dan lichter, dus eerst eens kijken hoe dit uitpakt
 #1311  door Jgpeggeman
 
Helaas... Project is mislukt!

De kwaliteit van depo koplampen is om te janken! Met het open bakken en openmaken, is ondanks alle zorgvuldigheid, het glas gebarsten.....
 #1330  door Jgpeggeman
 
Maar we gaan vrolijk weer verder! Dit is er onderweg:

- Ander stuur, ter vervanging van het e30 edition stuur wat er nu in zit
- Extra stalen velg (dan heb ik een serie compleet van 4 stalen velgen, om te laten verbreden)
- Andere lampunits tbv nieuw project
- setje xenon
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 31