E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #1437  door Jgpeggeman
 
andre schreef:zeg Peg,

wie laat je de velgen verbreden ?
Dat weet ik nog niet zeker, zat aan http://www.velgenverbreden.nl/ te denken. Niet duur, en nog redelijk dicht in de buurt.

Weet jij toevallig nog andere / betere adressen voor mij in de buurt (of kan je het toevallig zelf?)
 #1438  door Jgpeggeman
 
Gisteren nog een pakketje binnen gekregen... Moest wel ff glimlachen toen de buurvrouw (daar had de postbode het afgeleverd) er mee aan kwam rollen :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Tnx Theo voor de bijzondere en snelle service!
 #1461  door Jgpeggeman
 
Gisteravond het wiel maar eens verder uitgepakt, en tot de ontdekking gekomen dat BMW de 15" wielen in zowel 6j als 7j geleverd heeft...
 #1475  door epmans
 
en met 2x 6 en 2x 7 heb je een breedset gemaakt.
wel een beetje smal maar je laat ze toch breder maken.

meer staal nodig?
 #1484  door Jgpeggeman
 
Heb geeneens gekeken, maar volgens mij ligt er bij mij in de touring gewoon een 6j velg...Anders had ik inderdaad een breedste gehad.

Maar heb nu 5 stalen velgen, moet genoeg wezen toch?

Zat te denken aan 2x8,5j met 205 band en 2x7,5j met 195 band
epmans schreef:en met 2x 6 en 2x 7 heb je een breedset gemaakt.
wel een beetje smal maar je laat ze toch breder maken.

meer staal nodig?
 #1488  door easy rider
 
Als je die velgen laat verbreden met die combinatie bandenmaat dan staan de banden wel getrokken op de velgen, das bij een E34 geen gezicht maar ja....smaken verschillen.
 #1489  door Jgpeggeman
 
net even gecontroleerd.... ik heb dus ook een 7j achterin de touring liggen..!

plannen veranderen dus klein beetje, 7j voor met 195, en 8j achter met 205.

krijg je inderdaad iets getrokken banden, maar dat lijkt me juist mooi op de wagen. Heb trouwens nog een leuk idee voor de velgen (qua kleur en zo) jullie mogen raden wat dat gaat worden :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 31