E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #26943  door dannyro
 
Jgpeggeman schreef: 27 feb 2020, 15:59 mooie wagen! zuinig op wezen, ze worden steeds schaarser de mooie dikke e34's
Mercie. Ik probeer hem helemaal op orde te zetten. :D
 #26957  door Ruck
 
mooie kleur, dikke wielen, dikke motor !
Kortom zuinig op zijn en toch lekker van genieten 8-)
 #26976  door dannyro
 
De werken zijn gestart, wel bij mijn vertrouwde garage, dan wordt het ineens goed gedaan.
Ook nieuwe rubbers (ophanging), hardyschijf, allerhande leidingen die vernieuwd worden. Verder kleppen stellen, controle van de distributieketting, spanners en geleiders. Achterste schijven en blokken, en de Bilstein B8 wordt ook geplaatst. Verder alle sappen en filters, incl automaatbak, en remolie.
Het wordt een nieuwe :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #26979  door epmans
 
Scherm is goed gelukt! :D
 #26981  door danny-ex-touringE34
 
Inderdaad een geslaagde operatie. De ander kant is ook slecht en moet aangepakt? Hoe is het achteraan gesteld? Was bij mijn Touring heel slecht, maar konden gelukkig goed hersteld worden. Groeten, Danny
 #26982  door dannyro
 
Inderdaad. De beide kanten worden aangepakt. Voor de rest is de wagen heel goed. 👍
 #27016  door dannyro
 
Dat komt hier helemaal goed :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27240  door dannyro
 
Door de corona toestand heeft mij E34 wat langer bij PSG, mij garagist verbleven, maar nu is hij klaar.
Ik vind hem mooi staan op de Bilstein dempers en HR veren :exited:
Verder heeft hij een zeeeeer groot onderhoud gekregen, kortom alles vernieuwd wat er nodig was. Een auto van 29 jaar heeft wel wat aandacht nodig.
Ketting ook nagekeken, dat was allemaal nog in goede conditie, kleppen gesteld enz...
Verder alle sapjes en filters, bougies, delco, kortom goed werk geleverd.
Ik had op de keuring ook nog een opmerking over de uitlaat, daar ben ik nu mee bezig, komt een volledige nieuwe op.
Het roest aan de onderkanten van de spatborden is aangepakt, ik ben zeer tevreden van het resultaat :thumbsup:
En het belangrijkste is: hij rijdt als een speer!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27243  door Coach
 
Nice. Lekker is dat, als je zulk groots onderhoud heb kunnen (laten) doen! Heerlijke verse auto terug.