E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #27429  door tommeke34
 
beste mensen ik zit momenteel even met mijn handen in haar , paar maanden geleden een marter in mijn auto gehad heeft veel kapot gebeten en sindsdien heb ik continu problemen met mijn auto ,nu sinds kort draait hij terug normaal maar na enige tijd slaat hij af en kan ik hem terug starten maar dan blijft hij stotteren en uitvallen , wat ik al vervangen heb is inlaat , injecties , benzinepomp,gasklep,rollentieregelaar,boegies, onsteking ,bobijn,krukassensor,gasklepregelaar,blauweplug boven op de motor voor het water,maar steeds zonder succes dus nu men vraag weten jullie mss wat er mis kan zijn mvg tom
 #27430  door Gert
 
Je hebt wel heel veel vervangen, als het klopt wat hier staat.
Maar je tikt: een marter. Nou, dan lijkt het me dat dit beestje ergens aan je bedrading heeft zitten knabbelen. Dus ik zou de bedrading langs gaan lopen op knaagsporen en dat fixen.
 #27431  door tommeke34
 
hey gert heb ik ook allemaal al gedaan eerst draaide hij helemaal niet na het vele veranderen draaid hij perfect maar als ik dan een toertje rond rij van ongeveer een 20 km heeft hij zeker 4a5 keer stil gevallen en start hij altijd onmiddelijk terug maar 2 keer van de 5 duurt het veeeeele langer dat hij terug aanslaat en dan met heel veel schokken kan ik vertrekken
 #27439  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Tom. Het komt bij mij binnen dat het met warmte te maken heeft. Zijn er nog kabels langs het blok, in de buurt vd uitlaat, onder het inlaatspruitstuk die je kunt controleren? De kabel van de lambdasonde misschien? Groeten, Danny