E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #27250  door danny-ex-touringE34
 
Hoi. "" Al denk ik dat de latere modellen, met vanos, en 5 bak nog iets comfortabeler waren. Zelf heb ik een keer een non-vanos gehad, en dat vond ik helemaal niks tov met vanos "" .
Mijn non-vanos M50b25 met H-bak en de huidige M54 met A-bak vind ik beiden nauwelijks voor elkaar onderdoen qua soepelheid, stille en rustige loop.
De vergelijking met de M30 motor, dat is zeker een ander verhaal.
Met welk eerdere auto en latere auto vergelijk jij ze? groeten, Danny
 #27251  door Theo
 
Jgpeggeman schreef: 08 jun 2020, 08:54
Al denk ik dat de latere modellen, met vanos, en 5 bak nog iets comfortabeler waren. Zelf heb ik een keer een non-vanos gehad, en dat vond ik helemaal niks tov met vanos
Dat is zeker, de vanos modellen met vijftraps automaat zijn de lekkerste, bij mij trapte je destijds het gaspedaal op de plank en zat je echt af te tellen tot hij eindelijk eens bij die 4000 toeren was. Maar de combi van M50 met automaat is gewoon een ijzersterke, die blokken lopen zo mooi en de automaat maakt je helemaal relaxed. Het plaatje klopt gewoon.
 #27976  door Theo
 
Afgelopen week de knoop doorgehakt en mijn laatste bijzondere E34 spullen verkocht, het tijdperk is nu definitief voorbij.

Ik had mijn vierpots 750i remmen en mijn M5 velgen nog liggen. Na een jaar wikken en wegen toch maar een bordje te koop erop geplakt en in no time was het spul weg.

Adieu
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #27983  door Theo
 
Tuurlijk blijf ik hangen, ik kijk nog iedere dag .
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54