E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #25510  door Theo
 
epmans schreef:Als het motorkappie over gezet gaat worden nog even de sproeiers en wat daar bij hoort vergelijken. Als je gewoon alles uit de huidige haalt voordat de kap er af geschroefd wordt is het waarschijnlijk minste werk. Doorknippen en solderen en de vloeistofslang weer aan elkaar knopen wordt vaak gedaan maar meer omdat het sneller demonteert en niet omdat het sneller weer werkt.
Das een goeie tip, ik denk dat ik de slang gewoon los haal van het pompje en dan aan de motorkap laat bungelen. Electrisch verwarmde sproeiers heb ik niet en hoef ik ook niet, ik heb dat draadboompje in het kader van gewichtsbesparing ;) als eens weg gehaald uit mijn auto. Ik zal eens kijken hoe het zit in die nieuwe kap.
 #25511  door Theo
 
Ruck schreef: Als die kleur van het scherm je irriteert, dan ken ik nog wel iemand die je auto in 1 dag milka paars maakt :lol:
Als die man met zijn resterende Milka spuitbussen aan de poort van mijn dorp komt, dan gaan alle slagbomen dicht, dat is al geregeld.

Schermpie in Lazur had ik nog staan. Een jaartje geleden gekocht omdat mijn eigen scherm verrot was en nooit zin gehad om te monteren. Diie kan ik afvinken dus.
 #25513  door Ruck
 
Theo schreef:
Ruck schreef: Als die kleur van het scherm je irriteert, dan ken ik nog wel iemand die je auto in 1 dag milka paars maakt :lol:
Als die man met zijn resterende Milka spuitbussen aan de poort van mijn dorp komt, dan gaan alle slagbomen dicht, dat is al geregeld.

Schermpie in Lazur had ik nog staan. Een jaartje geleden gekocht omdat mijn eigen scherm verrot was en nooit zin gehad om te monteren. Diie kan ik afvinken dus.

Hahahahaha mooi geregeld! :D :D
Die kan je nu mooi gebruiken. Ik heb helaas geen plaats voor zoveel reserve onderdelen
 #25535  door Jgpeggeman
 
Theo schreef:
Ruck schreef: Als die kleur van het scherm je irriteert, dan ken ik nog wel iemand die je auto in 1 dag milka paars maakt :lol:
Als die man met zijn resterende Milka spuitbussen aan de poort van mijn dorp komt, dan gaan alle slagbomen dicht, dat is al geregeld.

Schermpie in Lazur had ik nog staan. Een jaartje geleden gekocht omdat mijn eigen scherm verrot was en nooit zin gehad om te monteren. Diie kan ik afvinken dus.
Ik ben ook best bereid om hem te voorzien van een andere kleur dan milka paars... :D
 #25539  door MartinE34
 
Jgpeggeman schreef:
Theo schreef:
Ruck schreef: Als die kleur van het scherm je irriteert, dan ken ik nog wel iemand die je auto in 1 dag milka paars maakt :lol:
Als die man met zijn resterende Milka spuitbussen aan de poort van mijn dorp komt, dan gaan alle slagbomen dicht, dat is al geregeld.

Schermpie in Lazur had ik nog staan. Een jaartje geleden gekocht omdat mijn eigen scherm verrot was en nooit zin gehad om te monteren. Diie kan ik afvinken dus.
Ik ben ook best bereid om hem te voorzien van een andere kleur dan milka paars... :D

zoek wel een plek waar het niet uitmaakt dat de ondergrond een kleurtje krijgt !je kunt maar zo meer tijd kwijt zijn aan het schoonmaken van de meegespoten ondergrond :lol: :lol: :P :mrgreen:
 #25548  door Theo
 
Godsamme, wat heb ik nu weer aan mijn kleed hangen...

Een jaar geleden naar de andere kant van het land gereden voor een Lazur blauw voorscherm, zorgvuldig bewaard en blij dat ik hem 'op voorraad' had toen ik schade reed vorige week. Blijkt het helemaal geen Lazur te zijn...

Werkelijk waar, als dat scherm tegen de muur staat lijkt het echt de juiste kleur, totdat je hem op de auto zet. Voor geen meter dus...

Happy new year zullen we maar zeggen, wat een domper zeg...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25555  door Ruck
 
Dat is echt klote ja.. Het voordeel is nu wel dat hij nu nog meer op een drift auto lijkt! :D

Punt 2 is dan weer, vind je dat ook vet?
 #25556  door Theo
 
Ik hoopte eigenlijk dat ik alleen met een motorkap, bumper en een frontje in een tintje donkerder zou gaan rijden, dat toont toch anders dan ook een donkerder voorscherm.

Nou ja, uiteindelijk was het doel om hem zo snel mogelijk weer de weg op te krijgen en dat gaat nog altijd gewoon lukken. Ik moet gewoon de komende maanden / jaren op zoek naar een Lazur blauwe donor. Tot die tijd rij ik maar voor emmer dan, het zij zo.
 #25557  door Theo
 
Hele middag zitten klooien en hij zit erop, het zorgenkind is weer toonbaar.

Volgende week effe de finishing touch (nummerplaatje en her en der nog een boutje en tie-rappie) en dan weer lekker buiten spelen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25558  door Theo
 
In de afgelopen 10 jaar heb ik een keer of vijf een setje mistlampen in handen gehad en iedere weer verkocht. Ik had geen zin om ze in te bouwen en maakte mezelf wijs dat ik de auto 'met zonder' mistlampen mooier vond dan met. Eigenwijzigheid natuurlijk weet ik ook wel, maar bij de APK had ik er geen zorgen aan in ieder geval, wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan :mrgreen:

Nu met het nieuwe neusie met mistlampies vind ik het tòch een extraatje waar ik vrolijk van word. Dit keer hou ik ze maar zelf dus, ze blijven zitten waar ze zitten. Heeft de E34 ook een kerstkadootje ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 54