E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #25611  door Theo
 
Vrijdag 26 april hebben we nog een avondje vrij rijden gedaan op Zandvoort, op onderstaand filmpie kom ik voorbij op 9.20, samen met een witte E34 (die een stuk harder ging :? )

 #25612  door Theo
 
^en ik zie net dat we op het openingsplaatje van het filmpje staan, das gènig 8-)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25614  door epmans
 
ken je die gasten met piepende bandjes op 7.35? :D
 #25616  door Theo
 
Ja lekker hè, dat gegier met die straatbanden. Als je langs de baan staat of jezelf op een gevonden filmpje ziet, lijkt het net alsof je maar een haar sneller bent dan een schildpad, het zit er niet retesnel uit. In de auto is het ècht andere koek kan ik je vertellen, je trapt letterlijk de longen uit zijn E34-lijf.

Vrijrijden kan ik echt iedereen aanraden. Je betaalt 3 tientjes en mag dan 20 minuten bledderen op het circuit, helmpie op en gaan. Als je auto goed is, loopt hij na 20 minuten mooier stationair dan hij ooit gedaan heeft, alle rotzooi is eruit gebrand en dat vinden BMW motoren lekker ;)
 #25619  door Coach
 
Dat zou een goeie manier zijn om mijn 316i beter stationair te laten lopen! :D :D :D
 #25620  door Coach
 
Theo schreef: 29 dec 2018, 18:57 In de afgelopen 10 jaar heb ik een keer of vijf een setje mistlampen in handen gehad en iedere weer verkocht. Ik had geen zin om ze in te bouwen en maakte mezelf wijs dat ik de auto 'met zonder' mistlampen mooier vond dan met. Eigenwijzigheid natuurlijk weet ik ook wel, maar bij de APK had ik er geen zorgen aan in ieder geval, wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan :mrgreen:
Dat zeg ik bij mijn E30's ook; elektrische ramen? Kan alleen maar kapot. Centrale vergrendeling? Overbodige luxe voor luie mensen. Maar eigenlijk wil ik ze er erg graag in hebben.... :D
 #25622  door Theo
 
Maar jij bent van huis uit ook een echte optie-fetisjist :-)
 #25648  door Ruck
 
Vet man! Dat ziet er gaaf uit.. is dat niet eng met sommige maloten op de baan ??
 #25651  door Theo
 
Circuitrijden is nooit risicovrij, maar zonder strijd heb je ook geen overwinning zeg ik altijd ;)

Mijn E28 heb ik min of meer afgeschreven op het circuit, het zal me niks verbazen als mijn E34 ook ooit daar sneuvelt. Maar de lol die ik ervan heb is te groot om ermee te stoppen en aan een klapper in de vangrail, of tegen een andere malloot, hou je sowieso weer een stoer verhaal over voor op de saaie verjaardag van je broer.

Maar zonder gekheid, als je goed om je heen blijft kijken en je gezonde verstand gebruikt dan valt het allemaal wel mee met het gevaar.
 #26574  door Theo
 
En nu is het klaar zei de APK keurmeester, vorig jaar kon het nog net, maar nu moet je echt gaan lassen makker...

Ik zag het een beetje aankomen, maar toch kwam het nieuws effe goed binnen. De dorpel rondom de kriksteun links voor en het stevige krikpunt zelf zijn tot stof vergaan en moeten aangepakt worden. Dat betekent dus open slijpen en kijken hoe groot de schade is en aansluitend kijken of er nog wat van te maken valt.

Bij de E28 ging het ook zo, je weet dat het moet gebeuren maar je blijft het maar uitstellen tot het te laat is.

Binnenkort naar binnen met die kar en de mouwen opstropen, ik heb er weinig zin in mensen...
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 54