E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #26577  door epmans
 
Als je dat hebt zien aankomen heb je dus al eens uit een sloper gehaald en bewaard.
 #26578  door Theo
 
Ik heb een klein stukje dorpel liggen, voor rechts achter, vlak voor het achterwiel. Daar issie ook behoorlijk krokant.
 #26579  door epmans
 
Theo schreef: 15 dec 2019, 08:05 Ik heb een klein stukje dorpel liggen, voor rechts achter, vlak voor het achterwiel. Daar issie ook behoorlijk krokant.
okidoki.
denk dat ik nog wel een stuk LV uit eentje kan halen.
 #26581  door Theo
 
Mijn idee is om gewoon niet te voorzichtig met de slijptol aan de gang te gaan en kijken wat ik voor ellende tegen kom. De E34 is onderhand toch al meer lesmateriaal dan vervoersmiddel, ik rij er echt nog zelden mee. ik ga gewoon eens kijken hoe ver ik kom met mijn eigen laskunsten, als hij uiteindelijk weer een jaar door de APK komt ben ik al dik tevreden. Het mooie is er toch al jaren van af.

Wordt vervolgd.
 #26582  door Markus
 
hallo Theo er zijn hele mooie passende komplete dorpels in de handel hier kun je stukken van gebruiken of helemaal
 #26584  door danny-ex-touringE34
 
Het nadeel van "overzet dorpels" is dat die duidelijk groter zijn dan origineel. Snij je de rotte delen eruit( wat wel goed is, natuurlijk) krijg je het overzet deel er niet mooi passen bij zonder extra omzet- en slijpwerk. Heeft bij mijn E28 geleid tot het niet goed sluiten van de linker achterdeur. Die ligt nu ietsje hoger in de cass( merk je bij het sluiten en is zichtbaar aan het lijnenspel) en loopt onderaan net ietsje aan.
Overzet is het goedkoopst, denk ik. Groeten, Danny
 #26586  door P.K.
 
Altijd balen, al 2x gehad met de e30. Gelukkig kan je het zelf in je eigen werkplaatsje.

Ik heb het moeten uitbesteden aan beunhazen, daar wordt je echt niet blij van. Houd je lekker bezig van het winter..

Maak je er ook foto's van? Vind het wel interessant hoeveel schade er is en hoeveel werk het is om te fixen.
 #26590  door Theo
 
P.K. schreef: 16 dec 2019, 15:27
Maak je er ook foto's van? Vind het wel interessant hoeveel schade er is en hoeveel werk het is om te fixen.
Foto's maken betekent ook dat ik met de billen bloot moet op het gebied van laswerk, ik ben een echte prutser dus be prepared ;)
 #26591  door Ruck
 
Bleh,.. hier ben ik dus elk jaar bang voor dat ik dat te horen krijg.. en dan is ook de vraag of het mezelf lukt of dat ik het toch maar uitbesteed :?

Succes in ieder geval en is er al om foto's gevraagd :D
Prutser of niet, het is gemaakt jou kennende
 #26592  door Graad
 
Het is altijd vervelend apk afkeur op laswerk...maar daar staat de e32 en e34 om bekend...mijn e34 is superhard..mijn e32 overigs ook..maar heb de zwarte dorpelkappen verwijderd...en rechtsvoor boven de kriksteun begint tie...dus afspraak gemaakt..en januari word die daar gemaakt...beter voorkomen dan dat t erger word vind ik..en bmw blijft hobby hè
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 54