E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #11503  door xatox
 
Garmir schreef:Ik blijf er bij, knappe kar. Wil die wel eens in het echt ontmoeten :)
Btw, heb je die sloper/donor nog staan? Zoja, van welk jaar is die want ik heb misschien wil interesse in de kofferklep op voorwaarde dat het kleur van het zelfde bouwjaar is als de mijne. Er is namelijk wel wat verschil in Diamant Zwart over de jaren :)
De sloper is van 1994 als ik mij niet vergis.
Kofferklep heeft ook de schade een de flensrand helaas.
Deze word ergens begin volgend jaar volledig gedemonteerd dus kan ook wel wat foto's maken als je bepaalde zaken in detail wilt.
 #11504  door xatox
 
Omdat ik het enorm druk heb met mijn werk in het najaar.
Alsook met een verhuis heb gezeten is er niet meer veel aan de wagen gedaan.
Heb enkel de eind demper vervangen door een rechte buis omdat ik even een 'cheap' sportieve sound wil.
Vond het wat nutteloos om te investeren in een einddemper omdat er binnenkort toch een 3" uitlaat systeem onder komt.


Kosten van deze mod om en bij de 35Eur + 2 avonden klooien. 8-)


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 #11505  door xatox
 
Video van de mod:


Midden volgende maand gaat de E34 een enkele weken op steunen staan, omdat ik de gehele ophanging, stuurinrichting & alle rem/benzine -leidingen ga vernieuwen.
Alsook de onderkant ga reviseren en beschermen.
 #14433  door xatox
 
maxime34525 schreef:zat dat sper al op de auto of heb je dit nadien gekocht ? zo ja nieuw ?
Deze zat optioneel op de wagen.
 #15421  door xatox
 
Bedankt Theo dat je er mij nog eens even aan helpt herinneren.
Maar ben helaas nog niet aan de stroker build kunnen beginnen.
Omdat ik over enkele weken vader wordt en nog heel wat zaken aan ons huisje moest verbouwen heb ik in de tussen periode heel andere prioriteiten moeten stellen.
Alsook is de werkplaats die ik had voorzien niet door kunnen gaan en ben ik in tussentijd ook opzoek moeten gaan naar een nieuw sleutel plaatsje.
Het goede nieuws is wel dat ik een nieuwe plaats heb gevonden en dat ik ook bijna alle onderdelen heb verzameld voor de build te kunnen doen.
Maar verwacht nog geen update in de komende maanden omdat ik eerst het onderstel nog moet aanpassen zoals ik al eerder aangaf in dit topic.
Heb enorm veel plannen en deze zullen er alsook doorkomen.
Maar mijn enigste grote vijand is tijd zo blijkt.
Zodra er vorderingen zijn hoor je er van, blijf in de tussentijd ook zeker oefenen met koekjes bakken.
Want die blijf je mij schuldig zodra ik alles af heb. :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12