E34Forum.nl

Ben je een leuke site tegen gekomen m.b.t. de E34?
 #17598  door Coach
 
Op MP kwam ik deze 525tds tegen. Ziet er mooi uit op de plaatjes en niet eens zo duur. Zit erg in dubio om toch zo'n diesel aan te schaffen voor woon- werkverkeer, want met de benzine loopt het aardig in de papieren. Mijn huidige opdracht loopt nog minimaal een jaar, dus dat zou al wat voordeel opleveren, denk ik. Maar daarna. Voor hetzelfde geld zit ik dan weer dicht bij huis. De 'Green Hornet' moet ik dan schorsen en stallen voor een jaar. Lastig.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #17602  door epmans
 
Best mooi en fris ding, leuke opties die m ook nog aantrekkelijk maken.
 #17604  door Jgpeggeman
 
mooi ding hoor! Mooie kleur, mooi interieur, en leuke wielen...

Je kan beter deze 'oprijden' dan je "green hornet". Stal je de groene voor een jaartje, is het volgend jaar des te leuker om weer dat ding uit de stalling te halen en er mee rond te toeren. Stal je vervolgens deze weer, totdat je weer een opdracht een eind weg hebt.
 #17606  door danny-ex-touringE34
 
Leuke auto met goeie opties id. Voor een diesel weinig kms. NAP klopt? En de prijs is aantrekkelijk.
Denk ook wel eens aan een diesel, lekker veel NMs onderin. Maar wij rijden daarvoor te weinig kms. Gas(G3) is voor ons 'ideaal'.
Hoeveel rijd je per jaar, want de RMB is natuurlijk 'fors'. Beloopt gauw dik in de € 400.
Kon zo gauw je 'green ... ' niet vinden. Is dat een 540i? Groeten, Danny
 #17610  door easy rider
 
Een TDS op rijden wordt wat lastig Gernant, ze zijn met een beetje goed zorg niet stuk te krijgen.

Zeker wel het overwegen waard Coach deze Touring. Je kan zien dat er weinig kilometers op staan en dat hij niet echt intensief gebruikt is. Hoe je dat kan zien? omdat het achterraam open blijft staan en dat is een zeldzaamheid voor een Touring op leeftijd.

Ik zeg halen die bak.
 #17611  door JerunK
 
Ik ben helemaal geen dieselrijder, laat staan met een automaat, maar hij is zo netjes, mooie opties, millpoint interieur en voor dat geld, ik zou hem bijna zelf gaan halen... Veilig stellen dus.
 #17613  door Bart Jansema
 
Zal wel even kijken of het dak lekt want lijkt wel of voorstoel nat is.....
 #17617  door Ruck
 
Bart Jansema schreef:Zal wel even kijken of het dak lekt want lijkt wel of voorstoel nat is.....
Op de foto erna, zie je dat het dak open staat. Dat zal de natte stoel verklaren :lol:

"Zonder dolle" scherp, ik lees vaak dat die dakken lek zijn of gaan. :(
 #17618  door easy rider
 
Die dubbele schuifdaken zijn altijd lek, dat kan ook niet anders want je krijgt ze gewoon niet waterdicht en zo zijn ze dan ook ontworpen. In de panelen zelf en in de cassette zitten gootjes die het water opvangen en dat water wordt vervolgens via 4 pijpjes afgevoerd tot in de zijdorpel. Dat laatste kan je een grote ontwerpfout noemen want hierdoor kan, als de dorpels verstopt raken, de dorpel gaan roesten en na jaren vallen de gaten er gewoon in. Soms schieten de afvoerpijpjes los van de cassette en dan heb je water in de A en C stijl waardoor je de indruk hebt dat het dak lek is. Je zal zien dat je zelfs met een flinke regenbui kan rijden met het voorste dak op stand 1 en dan komt er geen druppel water in de auto, werkelijk bijzonder gaaf.
 #17620  door Coach
 
Ik heb inmiddels een bod gedaan en probeer dit weekend nog te gaan kijken. Het dak van mijn vorige touring was overigens wel dicht. Maar dat zat al een tijdje helemaal dicht vanwege kabelbreuk in de kofferbak. Misschien heeft dat geholpen...